Muokattu Shop Cookie Banner

Työkalu yhdelle
GDPR-yhteensopiva tietosuoja

Muokattu Shop tai modifioitu verkkokauppajärjestelmä on avoimen lähdekoodin kauppaohjelmisto, joka on ollut olemassa vuoden 2008 lopusta lähtien. Siitä lähtien kauppajärjestelmää on kehitetty jatkuvasti ja siitä on tullut yhä suositumpi. Kauppajärjestelmän painopiste on turvallisuudessa, helppokäyttöisyydessä ja ennen kaikkea vakaudessa. Muokatun kauppasi tekeminen GDPR:n mukaiseksi on Välttämätön laillisesti turvalliselle myymälätoiminnalle. Suostumusvastaavan muokatun kaupan evästeilmoituksen avulla voit helposti toteuttaa tämän vaatimuksen.

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja ePrivacy-standardeja...

Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

… ja paljon muuta.

Huomaa: Vaikka ConsentManager CMP tarjoaa monia toimintoja, kuten kolmannen osapuolen koodien ja evästeiden eston, kaikki asiakkaamme eivät käytä kaikkia toimintoja. Älä arvioi toimintojamme vain sen perusteella, miten asiakkaamme käyttävät työkaluamme.

Muokattu kauppa yhdellä silmäyksellä

Muokattu verkkokauppaohjelmisto on ilmainen kauppajärjestelmä, joka on kehitetty GPL:n (GNU General Public License) alaisuudessa. Modified eCommerce tunnettiin aiemmin nimellä xtcModified. Vuoden 2008 ensimmäisen esittelyn jälkeen kehitystä on tapahtunut jatkuvasti. Modifioidun verkkokaupan takana oleva kehitystiimi päivittää ja optimoi myymäläjärjestelmää jatkuvasti. Asiakkaiden ja käyttäjien tulee löytää virheetön kauppajärjestelmä, joka tarjoaa parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Reagoimalla uusiin markkinaolosuhteisiin mahdollisimman nopeasti ja nopeasti kauppajärjestelmän tulee olla aina ajan tasalla ja varmistaa käyttäjien kilpailukyky. Modifioidun takana olevat kehittäjät pitävät yhtä tärkeänä vakaa ohjelma, turvallisuus ja helppo käsittely.

Muokatussa verkkokauppaohjelmistossa on lukuisia malleja ja suunnittelumalleja, joita voidaan helposti muokata. Koska kyseessä on avoimen lähdekoodin ratkaisu, muunneltuja elämiä niistä on muun muassa vahva ja aktiivinen yhteisö. Tämä toimii yhdessä parannusten, laajennusten ja uusien toimintojen kanssa. Tämä yhteisö vastaa myös myymäläjärjestelmän nopeasta ja pitkäkestoisesta ylläpidosta, jotta sitä voidaan käyttää luotettavasti pitkällä aikavälillä. Lisäksi yhteisö kehittää säännöllisesti erilaisia demokauppoja eri talouden aloilta ja toimialoista yhteistyössä myymäläjärjestelmän käyttäjien ja julkaisijoiden kanssa. Näin ollen myymäläoperaattorina hyödyt jo olemassa olevista sopivista ratkaisuista omaan yritykseesi.

Käyttäjänä tai myymäläoperaattorina sinulla on mahdollisuus osallistua avoimen lähdekoodin ratkaisun kehittämiseen. Näin voit esimerkiksi osallistua foorumin uusien toimintojen tai parannusten kehittämiseen.

Lukuisten ulkopuolisten yritysten osallistuminen mahdollistaa myös monien lisäpalvelujen tarjoamisen. Nämä voidaan integroida muokattuun verkkokauppaan. Nämä ja muut vaihtoehdot mahdollistavat a lähes rajattomat mahdollisuudetrakentaa ja jatkuvasti laajentaa omaa myymäläjärjestelmääsi.

Periaatteessa modifioitua Shoppia voivat käyttää minkä tahansa toimialan ja kokoiset yritykset, jotka toimivat verkkokaupassa. On huomattava, että Tietotaidon käyttö vaatii. Pienet muutokset ja mukautukset vaativat toimenpiteitä. Aktiivisen yhteisön ansiosta apua on kuitenkin saatavilla riittävästi. Yrityksen oma wikijärjestelmä ja foorumi auttavat käyttäjiä löytämään paikan nopeasti. Tietty koulutusjakso on kuitenkin otettava huomioon, kunnes oma myymäläsi täyttää omat vaatimukset ja tarpeet.

Tämä lisääntyy toiminnallisuuden ja kerätyn tiedon määrän myötä Evästeidenhallinnan lainmukaisen toteutuksen tärkeys. Tässä vaiheessa muokatulla kaupan evästeilmoituksella on tärkeä rooli.

Tee muokatusta kaupasta GDPR-yhteensopiva:

Muokattu kaupan evästeilmoitus

Jokainen muokatun kauppasivun operaattori on velvollinen tekemään muunnetusta kauppastaan GDPR-yhteensopivan. Tämä sisältää myös evästeiden suostumuksen hallinnan a Suostumus evästeiden käyttöön. Periaatteessa evästeitä (jotka eivät ole teknisesti välttämättömiä) voidaan asettaa vain, jos käyttäjät ovat antaneet yksiselitteisen ja nimenomaisen suostumuksensa. Tämä seuraa viimeistään EY:n tuomioistuimen (Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen) evästeitä koskevasta tuomiosta. Suostumuksen käytännön täytäntöönpano on tapahduttava kaksoisopt-in. Vieraillessaan kaupassasi vierailijoilla on siksi oltava mahdollisuus hyväksyä muokattujen kaupan evästeiden kerääminen tai hylätä ne. Tämä voidaan toteuttaa muokatulla kaupan evästeilmoituksella. Yhtäältä tämän bannerin tulee sisältää selkeä maininta evästeiden keräämisen ja käsittelyn tyypistä ja laajuudesta. Lisäksi muokatun kaupan evästeilmoituksen on annettava käyttäjillesi mahdollisuus joko myöntää tai hylätä suostumuksensa. Muokatun kaupan ja GDPR:n koordinointi on mahdollista vain tällä valinnalla.

Evästeen suostumuksen oikeudellisesti turvallisen täytäntöönpanon kannalta Evästeen suostumushallinta käyttää. CMP:t (Consent Management Providers) tarjoavat tämän. Ne auttavat varmistamaan, että käyttäjillä on suostumusvaihtoehto aina, kun he käyvät muokatulla kauppasivullasi. Ensimmäisen evästeen asettaminen on sallittu vasta, kun olet antanut suostumuksesi.

Onko verkkosivustosi yhteensopiva? Ota selvää tarkistuslistallamme

Lataa tarkistuslista

paketteja

perus

Ilmaiseksi

  • yleiskatsaus
  • Sivun enimmäiskatselukerrat kuukaudessa

    5 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    ei mahdollista
  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    1
  • GDPR-yhteensopiva

  • Suunnittelut / säädöt
  • Valmiit mallit / aloita heti

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja viikossa

    1
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

oletuksena
pois

49 €
kuukaudessa

  • yleiskatsaus
  • Kaikki peruspaketin toiminnot plus:

  • Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan

    1 000 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    0,05 €
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP

  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    3
  • Suunnittelut / säädöt
  • Kaikki peruspaketin toiminnot plus:

  • Yrityksesi logo

  • Omien kuvioiden luominen

    3
  • Vaihda tekstit

  • A / B-testaus ja optimointi

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja päivässä

    10
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

  • Tuki sähköpostitse

Virastopois

195 €
kuukaudessa

  • yleiskatsaus
  • Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:

  • Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan

    10 000 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    0,02 €
  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    20
  • Suunnittelut / säädöt
  • Omien kuvioiden luominen

    20
  • A / B-testaus ja optimointi

  • Käyttäjätilit
  • Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:

  • Lisäkäyttäjätilit

    10
  • Käyttäjän oikeudet

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja päivässä

    100
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

  • Tuki sähköpostitse

  • Tuki puhelimitse

Yrityspois

Ota meihin yhteyttä

  • yleiskatsaus
  • Kaikki virastopaketin toiminnot sekä:

  • Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan

    35 000 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    0,02 €
  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    rajoittamaton
  • Suunnittelut / säädöt
  • Omien kuvioiden luominen

    erikseen
  • Käyttäjätilit
  • Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:

  • Lisäkäyttäjätilit

    erikseen
  • Käyttäjän oikeudet

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja päivässä

    300
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

  • Tuki sähköpostitse

  • Tuki puhelimitse

  • Omistettu tuki

  • SLA

    99,91 TP1T
  • Valkoinen etiketti
  • Valkoinen etikettiliuos

  • Päätösmanager.net-logon poistaminen

  • CMP omalla verkkotunnuksellasi

    Muokattu kauppaeväste Huomautus: Tarpeet ja vaatimukset

    Periaatteessa jokainen yrityksen verkkosivusto (mukaan lukien verkkokaupat) tarvitsee evästeiden tallentamisen. Tarve ylittää teknisesti välttämättömät evästeet. Analyysi- ja seurantatyökalut toimivat myös evästeiden kanssa. Ilman näitä työkaluja on vaikea kuvitella kilpailukykyistä verkkokauppaa. Periaatteessa lähes jokaista tiedonkeruuta varten on luotava erillinen eväste. Evästeiden käyttö vaatii käyttäjiesi nimenomaisen suostumuksen. Viimeistään Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen päätöksen jälkeen on ollut välttämätöntä saada tämä suostumus. Tämä voidaan toteuttaa selkeällä muokatulla kaupan evästeilmoituksella. Tämä ilmoitus bannerin muodossa antaa käyttäjille mahdollisuuden hyväksyä tai hylätä teknisesti tarpeettomat evästeet.

    Hyvä muokattu kaupan evästeilmoitus voidaan ihanteellisesti integroida helposti kauppaan toimivuutta heikentämättä. Suostumusten hallinnassa tulee aina olla teknisiä esteitä olla toimintakelpoinen. Vuonna Suostumusvastaavan valinta kannattaa silti kiinnittää huomiota liitäntöihin muihin järjestelmiin ja ratkaisuihin, joita voidaan käyttää. Jos olet kansainvälinen toimittaja, muokatun kaupan evästeilmoituksen monikielisyys on erittäin tärkeää. Kun evästelupakoodi on integroitu onnistuneesti muokattuun verkkokauppaasi, kaikki evästeet, jotka eivät ole ehdottoman välttämättömiä, estetään automaattisesti. Evästeet kerätään ja analysoidaan vasta, kun olet antanut suostumuksesi.

    Pysyä ajan tasalla!

    tilaa uutiskirje

    Evästeen suostumuksen hallinta: standardit ja toiminnallisuus

    Evästeiden keräämistä ja käsittelyä koskevien tietojen saamiseksi on perustettu puitteet. Tämän julkaisi toimialaliitto IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Kehys on nimeltään Transparency and Consent Framework (TCF). ja on vakiinnuttanut asemansa standardina, jota käytetään evästeiden suostumusten hallinnoijille. Kehys esiteltiin alun perin huhtikuussa 2018, ja sen tavoitteena on standardoida evästeiden suostumuksen kerääminen. TCF 2.0:n päivitetty versio esiteltiin toukokuussa 2020.

    Puitevaatimus on olemassa Kaikkien käyttäjän suostumusta koskevien tietojen seuranta. Tämä tapahtuu koko näytettävän mainoksen toimitusketjussa. Periaatteessa kaikki palveluntarjoajat ja muut tähän prosessiin osallistuvat henkilöt ovat riippuvaisia tiedoista, että suostumus on annettu tai ei ole annettu. Suuri joukko palveluntarjoajia on mukana mainosbannerien näyttämisessä.

    Ensin määritettiin a IAB-pohjainen evästeen suostumushallintaonko käyttäjä antanut suostumuksensa vai ei. Tämän jälkeen määritetään, mitkä evästeet ja missä määrin käsittelytoimenpiteet on hyväksytty. Tämä suostumuksen määrittäminen on perusta suostumusmerkkijonolle. Tämä luodaan myös evästeeseen. Tämä antaa myös muille suostumuksen hallinnan tarjoajille mahdollisuuden lukea käyttäjän suostumuksen.

    Lähes jokainen kaupallisesti suuntautunut kauppasivu kerää erilaisia tietoja evästeiden avulla, jotka vaativat hyväksynnän. Jopa yksinkertaisen analyysityökalun käyttö liittyy tällaisten tietojen keräämiseen. Verkkokauppias, joka ottaa yhteyttä eurooppalaisiin asiakkaisiin ja kerää käyttäjätietoja kauppasivun kautta, on yksi Modify Shopin ja GDPR:n koordinointi on siksi ehdottoman välttämätöntä. Ensimmäinen ei-teknisesti välttämätön eväste voidaan asettaa vasta nimenomaisen suostumuksen antamisen jälkeen.

    Muokattu kaupan evästeilmoitus ja sen edut

    Muokatun Shop-evästeilmoituksen käyttö on tärkeä askel sen varmistamiseksi, että muutettu Shop on GDPR-yhteensopiva. Hyvällä evästeenhallinnassa on kuitenkin monia muita etuja kaupan pitämisessä. Tämä sisältää positiivisen käyttökokemuksen ja pidemmän oleskelun. Hyvä modifioitu kauppa on juuri kohderyhmäsi tarpeisiin kohdistettu. Tavoitteena on hyvä käyttökokemus.

    Oleskelun kesto ja hyväksymisprosentti

    Käyttökokemus voidaan jakaa mittareiksi, kuten Hyväksymisprosentti ja poistumisprosentti ilmaista. Molemmat parametrit liittyvät läheisesti aikaan, jonka käyttäjät viettävät verkkosivustolla. Poistumisprosentin tulee olla mahdollisimman alhainen, kun taas hyväksymisprosentin tulee olla mahdollisimman korkea.

    Voit tehdä tämän hyvän johtajan suostumuksella Korkeampien hyväksymisasteiden ja alhaisempien poistumisprosenttien toteutuminen. Tämän seurauksena asiakkaidesi tai vierailijoidesi oleskeluaika pitenee. Tämä lisää konversion todennäköisyyttä esimerkiksi oston tai muun tapahtuman muodossa. Tärkeät asiakashankinnan ja pysyvän asiakasuskollisuuden tavoitteet voidaan saavuttaa vain pitkällä aikavälillä alhaisella poistumisprosentilla. Muokattu kaupan evästeilmoitus auttaa saavuttamaan alhaisemmat poistumisprosentit ja korkeammat hyväksymisprosentit. Muokattu myymälän evästeilmoitus auttaa näin ollen merkittävästi hyödyntämään muokatun kauppasi GDPR-yhteensopivia mahdollisuuksia.

    Edut löytyvät sekä sinun puoleltasi myymäläoperaattorina että asiakkaidesi puolelta. Vaikka asiakkaat voivat olla varmoja, että heidän tietosuojatarpeensa otetaan vakavasti, sinä hyödyt Oikeusvarmuus täytäntöönpanossa. Tämä positiivinen käyttökokemus antaa asiakkaiden viipyä pidempään ja parantaa konversioprosenttia. Samoin tämä tulee positiivinen käyttäjäkokemus asiakastyytyväisyydestä hyötyä. Tämä puolestaan vaikuttaa asiakkaiden uskollisuuteen ja myötävaikuttaa siihen, että asiakkaat palaavat mielellään luoksesi. Positiivinen käyttökokemus on eduksi myös hakukoneoptimoinnin (SEO) kannalta: Koska hakukoneet sisällyttävät käyttäjäkokemuksen rankingissa, positiivisella kokemuksella voi olla positiivinen vaikutus sijoitukseen hakutuloslistoissa.

    Hyvän suostumuspäällikön avulla sinulla on jatkuva reaaliaikainen yleiskatsaus verkkokaupan tämänhetkisistä hyväksymis- ja poistumisprosentteista. Tämä antaa sinulle käsityksen asiakkaidesi nykyisestä käyttäytymisestä, kun he käyvät kaupassasi milloin tahansa. Tämän arvokkaan näkemyksen avulla nykyisestä asiakkaiden käyttäytymisestä saat myös sellaisen tärkeä johtopäätös mahdollisesta optimointipotentiaalista.

    kansainvälisyyttä

    Monikielinen muokattu kaupan evästeilmoitus

    Jos sinulla on a Tee ostoksia kansainvälisesti monikielisyys on olennainen vaatimus. Useimmat myymäläoperaattorit kohdistavat myymälänsä asiakkailleen eri kielillä ja eri maissa. Siksi muokattu kaupan evästeilmoitus pitäisi aina voida näyttää useilla kielillä, ainakin GDPR-alueen maiden kielillä. Suostumuspäällikkö sopii yli 30 kieltä ja voi automaattisesti näyttää muokatun kaupan evästeilmoituksen asiakkaillesi heidän kielellään.

    Reagointikykyä

    Sopeutuminen erilaisiin päätelaitteisiin ja käyttöjärjestelmiin

    Mobiililaitteiden laajan käytön ja kauppojen yleisen mobiiliyhteyden vuoksi yksi Web-sisällön esityksen responsiivinen mukauttaminen standardi tänään. Tämä koskee myös muokatun kaupan evästeilmoituksen näyttämistä. Kaiken sisällön on mukauduttava käytettävään laitteeseen sekä käyttöjärjestelmään ja näytön kokoon. Evästeiden suostumuksen hallinnan näyttötyyppi määritetään automaattisesti laitteille, joita asiakkaasi käyttävät, joilla he käyttävät kauppaasi. Ulkonäkö mukautuu käyttöjärjestelmään (esim. Android tai iOS) sekä käytettävään laitteeseen (esim. älypuhelin tai tabletti). Tällä tavalla on Suostumushallinta kaikille yleisille laitteille sopiva, ja muokattua kaupan evästeilmoitusta voidaan käyttää lähes kaikissa tilanteissa. Pääsytyypistä riippumatta muutetun myymälän GDPR:n noudattaminen varmistetaan.

    Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema...


    Muokattu kaupan evästeilmoitus:

    Lisää etuja yhdellä silmäyksellä

    Hyvin harkitun suostumuspäällikön käyttö tarjoaa myös useita vaihtoehtoja mukautettavat suunnitteluvaihtoehdot. Muokattu kaupan evästeilmoitus voidaan suunnitella yksilöllisesti ja siten mukauttaa esimerkiksi omaan yritysidentiteettiisi.

    Lisäksi suostumuksen hallinnan tarjoaja tarjoaa sinulle etuja AdBlockings. Tämä tarkoittaa, että kaikki myymälän verkkosivuilla käytetty mainosmateriaali voidaan tehokkaasti estää, kunnes kävijät ovat antaneet suostumuksensa.

    Tietosuojan sekä muokatun kaupan ja GDPR:n koordinoinnin lisäksi suostumuspäällikkö osallistuu edelleen Tietoturva klo. Tietojen suojattu tallennus on mahdollista (yksinomaan eurooppalaisilla) palvelimilla. Lisäksi suostumushallinnan automaattiset päivitykset varmistavat, että nykyiset turvallisuusstandardit ovat aina käytössä.

    Toinen etu löytyy integroidut A / B-testimenetelmät. A/B-testausta käytetään löytämään optimaaliset asetukset (esimerkiksi paras mahdollinen muotoilu) muokatulle kaupan evästeilmoitukselle. Tämä optimoi automaattisesti evästebannerin.

    FAQ

    Muokatun kaupan evästeilmoituksen avulla voit pelata banneriajoka pyytää nimenomaisesti suostumusta. Heti kun potentiaalinen asiakas vierailee verkkosivustollasi, hän kohtaa bannerin. Ensimmäinen ei-teknisesti välttämätön eväste voidaan asettaa vasta, kun olet antanut suostumuksesi. Kyse on opt-in-menettelyn täytäntöönpanosta, joka on säädetty ja välttämätön muutetun kaupan ja GDPR:n koordinoimiseksi viimeistään EY:n tuomioistuimen päätöksen jälkeen.

    Periaatteessa sallittua teknisesti välttämättömiä evästeitä myös ilman suostumusta olla asetettu. Kaikki muut vaativat nimenomaisen suostumuksen. Ensimmäinen ei-välttämätön eväste voidaan asettaa vasta, kun vierailija on ottanut sen käyttöön.

    Jos vierailija kieltäytyy antamasta suostumusta evästeiden käyttöön, näitä evästeitä ei aseteta. Sen avulla sinulla on esim ei seuranta- tai analyysitietoja enemmän, koska niitä ei kerätä tai siirretä. Muokattu kaupan evästeilmoitus bannerina sisältää useita vaihtoehtoja suostumuksen tyypistä ja laajuudesta.

    CMP

    Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

    Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

    Ottaa yhteyttä