Uusi

Uutiskirje: Google Consent Mode v2 on pakollinen maaliskuusta 2024 alkaen


Googlella on ilmoitus digitaalisen mainonnan suuresta päivityksestä: Google Consent Mode v2 on täällä .

Tämä uusi päivitys tuo tärkeitä muutoksia, jotka mainostajien ja julkaisijoiden on oltava tietoisia. Tärkein asia aluksi: Google Consent Mode v2:n käyttö on pakollista kaikille Googlen palveluita käyttäville verkkosivustoille.

Google Consent Mode v2:n käyttöönoton määräaika on maaliskuu 2024 . Varmista siis, että olet tarkistanut, onko sinun täytettävä vaatimukset. Autamme muutoksessa.

Consent Mode – mikä se on?

Google Consent Mode v2 on mekanismi, joka toimii verkkosivustosi suostumusbannerin kanssa ja säätää Google-tagiesi tai skriptiesi toimintaa sen mukaan, hyväksyykö loppukäyttäjä vai hylkääkö suostumusbannerisi. Uusi Google Consent Mode v2 voi tarjota sinulle parempia tulostietoja jopa rajoitetuissa tietosuojaolosuhteissa.
Aiemmin Googlen suostumustila oli valinnainen, ja sitä käytettiin konversiomallinnuksen mahdollistamiseen Google AdWordsissa. Googlen sertifioidun suostumuksen hallintaalustan käyttö oli myös valinnaista.

Nyt asiat muuttuvat: Google Consent Mode v2 on pakollinen, jotta voidaan seurata mitään. Googlen sertifioiman suostumuksen hallintaalustan käyttö suostumuksen hallintaan on nyt myös pakollista.

Hyvä uutinen: consentmanager on jo Googlen sertifioima CMP ja tukee jo Consent Mode v2:ta . Jos integroit Google-palvelut verkkosivustollesi tai sovellukseesi, sinun tarvitsee vain varmistaa, että Google Consent Mode on aktivoitu consentmanager hallintapaneelissasi! Löydät videon aktivointiohjeista verkkosivustoltamme: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Etkö vielä käytä consentmanager ?

Jos sinulla ei vielä ole Googlen sertifioimaa CMP:tä käytössä, on korkea aika tehdä vaihto. Anna asiantuntijamme neuvoa sinua ja varaa aika: https://www. consentmanager

Älä unohda täytäntöönpanon määräaikaa: maaliskuu 2024

Mainostajilla ja julkaisijoilla on maaliskuuhun 2024 asti aikaa varmistaa, että he ovat toteuttaneet kaikki Googlen uuden suostumustilan vaatimukset. Tämä antaa sinulle tarpeeksi aikaa mukauttaa strategioitasi ja saada kaikki irti uusista ominaisuuksista.

Toimi nyt! Vieraile omalla Google Consent Mode v2 -sivullamme saadaksesi lisätietoja tästä päivityksestä. Älä missaa tätä tilaisuutta varmistaaksesi, että mainoskampanjasi ovat vaatimusten mukaisia ​​ja tarjoavat parempaa suorituskykyä ja tietosuojaa.

Napsauta tätä saadaksesi lisätietoja Google Consent Mode v2:sta: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua siirrossa, ota yhteyttä tukitiimiimme ( support@ consentmanager .net ). Autamme mielellämme varmistamaan sujuvan ja onnistuneen siirtymisen Google Consent Mode v2:een.


lisää kommentteja

Newsletter consentmanager Juni
Uusi

Uutiskirje 06/2024

Uusi lisäosa: Tietosuojaystävällinen verkkosivustoanalyysi Kesäkuun päivityksen myötä uusi ”Website Analytics” -lisäosa on käytettävissäsi tililläsi. Tässä yhdistämme kaksi osaa, joissa olemme erityisen hyviä: todellinen tietosuoja ja hyvä raportointi. Uuden tietosuojaystävällisen verkkosivustomme etuna on ensisijaisesti tietosuoja ja järjestelmän yksinkertaisuus: Tietosuojaystävällisellä verkkosivustoanalyysillamme haluamme tarjota yksinkertaisen vaihtoehdon monimutkaisille analyysijärjestelmille: ei hienostunutta vierailijaseurantaa, vaan yksinkertainen yleiskatsaus, ilman kiertoteitä ja suoraan […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Uusi

Hollantilainen DSB: Opas evästeiden bannereihin ja tehostettuihin tarkastuksiin

Hollannin tietosuojaviranomainen (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) on julkaissut uuden oppaan , jossa kuvataan parhaita käytäntöjä evästebannerien suunnittelussa ja mitä tulee välttää mahdollisten sakkojen välttämiseksi. Kuten helmikuussa 2024 ilmoitettiin , tietosuojaviranomainen ottaa käyttöön lisää valvontaa varmistaakseen, että verkkosivustot saavat laillisesti suostumuksen seurantaevästeiden ja muiden seurantaohjelmistojen käyttöön. Kriteereitä ovat selkeän tiedon antaminen evästeiden tarkoituksesta, ymmärrettävän kielen käyttäminen ja […]