Uusi

consentmanager saavuttaa kultaisen aseman Googlen CMP-kumppanina


consentmanager -logo, jonka vasemmalla puolella on teksti

consentmanager on sertifioitu Gold Tier CMP -kumppaniksi Google Consent Management Platform (CMP) -kumppaniohjelmassa. Meille myönnettiin tämä asema seuraavien kriteerien perusteella:

  • CMP:n saumaton tekninen integrointi Google-tagien kanssa Consent Mode kautta
  • Takaamme aina uusimpien tietosuojastandardien noudattamisen
  • Suostumusbannereidemme integrointi sekä manuaalisesti että suoraan Tag Manager -käyttöliittymän kautta

Uusin kehitys Google CMP -kumppaniohjelmassa tuo merkittäviä etuja asiakkaillemme. Nyt voit integroida suostumusbannerisi Google Adsiin, Google Analyticsiin ja Google Tag Manageriin suoraan tilisi Google Tag -käyttöliittymästä .

Uusia tasoja Google CMP -kumppaniohjelmassa

Googlen CMP-kumppaniohjelma luokittelee CMP:t kolmeen tasoon – pronssi, hopea ja kulta.

consentmanager CMP kattaa kaikki tasoitusjärjestelmän kriteerit , mukaan lukien luokat, kuten tuetut kielet, maat ja tuetut järjestelmät. consentmanager asiakkaat saavat täyden tuen Transparency and Consent Frameworkille (TCF) ja Google Consent Mode v2:lle seuraavista järjestelmistä:

  • Verkko (työpöytä ja mobiili)
  • iOS
  • Android
  • Kytketty televisio

Eri kumppanitasojen käyttöönotto Googlen CMP-kumppaniohjelmassa on suunniteltu yksinkertaistamaan ja virtaviivaistamaan suostumuksen keräämisprosessia. Kultakumppanina tarjoamme sinulle CMP-yhteensopivan ratkaisun, joka auttaa sinua saamaan tarkempia näkemyksiä tuloksistasi . Kun Consent Mode on käytössä, consentmanager evästebannerisi kerää tarkempia tietoja sulkemalla mainosten vuorovaikutusten ja tulosten väliset erot tulosmallinnuksen avulla .

Hyödyllisiä linkkejä aiheesta Google Consent Mode :

  1. Google Consent Mode – pakollinen verkkosivustoille ja sovelluksille
  2. Työskentely Google Consent Mode kanssa – Ohje-osio
  3. Virallinen Google OnePager – consentmanager

lisää kommentteja

Kenraali

Uutiskirje 09/2024

Uudet ominaisuudet: Data Subject Rights (DSR) -työkalu GDPR:n mukaan niillä, joita asia koskee (kuten verkkosivuston vierailijoilla, asiakkailla tai muilla henkilöillä, joiden tietoja käsitellään) on tiettyjä oikeuksia. Tämä sisältää erityisesti sen, että he voivat tiedustella oikeuksistaan ​​ja saada tietoa käsitellyistä tiedoista. Oikeudet sisältävät mm. Uuden DSR-työkalumme avulla voit nyt antaa asianosaisille yksinkertaisen tavan vaatia nämä oikeudet: […]
Polnische Flagge mit Text “Polnische DSB gibt Hinweise zur Whistleblower-Richtlinie”
Oikein, Uusi

Puolan tietosuojavastaava ilmiantajapolitiikan noudattamisesta

Puolan tietosuojaviranomaisen (UODO) presidentti järjesti 7. elokuuta yhdessä muiden viranomaisen jäsenten ja ulkopuolisten asiantuntijoiden kanssa seminaarin tukeakseen yrityksiä tämän toteuttamisessa liiketoimintaprosesseissaan. Tärkeimmät keskustelunaiheet on koottu tähän: Ilmiantajan määritelmän laajentaminen Seminaarin aikana selvitettiin, että ilmiantajan henkilöllisyys ei rajoitu hänen etu- ja sukunimeensä . Identiteetti sisältää myös kaikki tiedot, jotka voivat epäsuorasti tunnistaa ilmiantajan, kuten hänen työpaikkansa. […]