Uusi

consentmanager saavuttaa kultaisen aseman Googlen CMP-kumppanina


consentmanager -logo, jonka vasemmalla puolella on teksti

consentmanager on sertifioitu Gold Tier CMP -kumppaniksi Google Consent Management Platform (CMP) -kumppaniohjelmassa. Meille myönnettiin tämä asema seuraavien kriteerien perusteella:

  • CMP:n saumaton tekninen integrointi Google-tagien kanssa Consent Mode kautta
  • Takaamme aina uusimpien tietosuojastandardien noudattamisen
  • Suostumusbannereidemme integrointi sekä manuaalisesti että suoraan Tag Manager -käyttöliittymän kautta

Uusin kehitys Google CMP -kumppaniohjelmassa tuo merkittäviä etuja asiakkaillemme. Nyt voit integroida suostumusbannerisi Google Adsiin, Google Analyticsiin ja Google Tag Manageriin suoraan tilisi Google Tag -käyttöliittymästä .

Uusia tasoja Google CMP -kumppaniohjelmassa

Googlen CMP-kumppaniohjelma luokittelee CMP:t kolmeen tasoon – pronssi, hopea ja kulta.

consentmanager CMP kattaa kaikki tasoitusjärjestelmän kriteerit , mukaan lukien luokat, kuten tuetut kielet, maat ja tuetut järjestelmät. consentmanager asiakkaat saavat täyden tuen Transparency and Consent Frameworkille (TCF) ja Google Consent Mode v2:lle seuraavista järjestelmistä:

  • Verkko (työpöytä ja mobiili)
  • iOS
  • Android
  • Kytketty televisio

Eri kumppanitasojen käyttöönotto Googlen CMP-kumppaniohjelmassa on suunniteltu yksinkertaistamaan ja virtaviivaistamaan suostumuksen keräämisprosessia. Kultakumppanina tarjoamme sinulle CMP-yhteensopivan ratkaisun, joka auttaa sinua saamaan tarkempia näkemyksiä tuloksistasi . Kun Consent Mode on käytössä, consentmanager evästebannerisi kerää tarkempia tietoja sulkemalla mainosten vuorovaikutusten ja tulosten väliset erot tulosmallinnuksen avulla .

Hyödyllisiä linkkejä aiheesta Google Consent Mode :

  1. Google Consent Mode – pakollinen verkkosivustoille ja sovelluksille
  2. Työskentely Google Consent Mode kanssa – Ohje-osio
  3. Virallinen Google OnePager – consentmanager

lisää kommentteja

Uusi

Uutiskirje 12/2024

Uudet laajennukset moniin CMS- / kauppajärjestelmiin Viimeisimmän päivityksen myötä olemme uudistaneet eri CMS- ja kauppajärjestelmien laajennukset. Erityisesti pohdimme, kuinka voimme helpottaa asiakkaiden käyttöönottoa laajennuksiin: Esimerkiksi kooditunnusten manuaalisen kopioimisen sijaan voidaan jatkossa valita sopiva CMP ja asetukset suoraan laajennuksesta. Toiseksi laajensimme laajennusten valikoimaa. Evästebannerimme integrointiin tarkoitettujen lisäosien lisäksi tarjoamme nyt myös laajennuksia, jotka helpottavat muiden työkalujemme […]
Barrierefreiheit in Deutschland - consentmanager
Oikein

Digitaalinen saavutettavuus Saksassa: Web-sivustoja ja sovelluksia koskevat vaatimukset

Digitaalinen saavutettavuus on jo otettu käyttöön Saksassa sellaisilla asetuksilla kuin esteetön tietotekniikkaasetus 2.0 (BITV 2.0) ja vammaisten tasa-arvolaki (BGG). Ennen kaikkea liittovaltion viranomaiset velvoitettiin asettamaan verkkosivustonsa ja sovelluksensa kaikkien käyttäjien saataville. Äskettäin käyttöön otetun saavutettavuuden vahvistamista koskevan lain (BFSG) myötä kynnys on asetettu entistä korkeammalle. Euroopan saavutettavuuslain ( EAA ) seuraajana BFSG tuo nämä vaatimukset […]