Uusi

Uutiskirje 2020/10


Uudet nettisivumme ovat täällä

Meillä on ilo esitellä teille uusi logomme ja uudet verkkosivumme. Tunnettu kuusikulmiomme on säilynyt, mutta on nyt tuoreempi ja nykyaikaisempi.

Muutokset IAB:n TCF-käytäntöön

Kuten edellisessä uutiskirjeessä ilmoitettiin, IAB on muuttanut IAB TCF:ään osallistumisen ohjeita. Huomioi seuraavat muutokset:

  • Teema-asetuksissa näkyy nyt värikontrastiarvo määritettäessä hyväksymis-/hylkäämis-/asetukset-/tallennuspainikkeiden väriä. IAB edellyttää värikontrastin olevan vähintään 5:1 (etualalla vs. taustalla). Nykyisessä päivityksessä tämä kontrastiarvo on pakollinen. Alhaisempaa kontrastiarvoa käyttävät teemat menettävät IAB-yhteensopivuusasetuksen. Tarkista mallisi .
  • Nykyisen päivityksen myötä olemme poistaneet käytöstä mahdollisuuden muuttaa ensimmäisen tason tervetulotekstiä, jos IAB TCF on käytössä CMP:ssä. Asiakkaat, jotka haluavat muuttaa tekstiä, tarvitsevat suostumuksen hallinnan lisähyväksynnän. Tämä ei vaikuta olemassa oleviin teksteihin.

Lisää uusia ominaisuuksia ja muutoksia

  • Mukautettavat luettelokuvakkeet muihin kuin valintaruutuihin
  • Myyjät voidaan nyt piilottaa
  • Uusia makroja painikkeiden ja linkkien näyttämiseen tekstissä
  • Voit luoda oman pinon
  • … ja paljon enemmän.

lisää kommentteja

EDPB opinion on pay or consent model
Oikein, Uusi

EDPB :n äskettäinen päätös ”Suostumus tai maksa” -malleista verkkoalustoille

Alankomaiden, Norjan ja Saksan (Hamburgin) sääntelyviranomaiset ovat pyytäneet Euroopan tietosuojaneuvostolta ( EDPB ) lausuntoa siitä, voivatko suuret verkkoalustat käyttää käyttäytymiseen perustuvassa mainonnassa ”suostumus tai maksa” -malleja pätevästi ja vapaaehtoisesti. käyttäjän suostumus. Taustalla oli Metan lokakuussa 2023 lanseeraama tilausmalli, jossa käyttäjillä on mahdollisuus joko maksaa kuukausimaksua Metan palvelujen käytöstä ilman mainontaa tai käyttää palveluita ilmaiseksi ja […]
New regulations US 2024
Oikein

Yhdysvaltain uudet tietosuojalait astuvat voimaan vuonna 2024: Päivitä Yhdysvaltoihin liittyvät tietosuoja-asetukset

Yhdysvalloissa uudet tietosuojalait tulevat voimaan vuoden 2024 toisella puoliskolla – Floridassa, Texasissa, Oregonissa ja Montanassa . Yritysten, jotka toimivat näissä osavaltioissa tai joilla on asiakkaita näissä osavaltioissa, on tarkistettava tietosuojakäytäntönsä varmistaakseen, että ne noudattavat uusia tietosuojalakeja. Helpottaaksemme tätä prosessia, tässä artikkelissa selitämme ensin, mistä hallintapaneelista löydät Yhdysvaltoihin liittyvät tietosuoja-asetukset lakeille, jotka ovat jo tulleet voimaan […]