CCPA-opt-out -ratkaisu

Kuinka verkkosivustoista voi tulla CCPA-yhteensopivia CCPA-opt-out-työkalumme avulla.

  • Täysi tuki IAB USP / CCPA -standardille
  • noudattaa EU:n sähköistä tietosuojamääräyksiä
  • helppo integroida
  • joustava suunnittelussa – täysin mukautuva suunnitteluperiaatteisiisi
  • varustettu koneoppimisella
  • Mainosta voidaan toistaa yli 30 kielellä
  • Evästeindeksointirobotti on jo integroitu
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema

CCPA/CPRA
Vaatimustenmukaisuusskannaus

Testaa verkkosivustosi CCPA/CPRA-lainsäädännön noudattaminen:

  • CCPA/CPRA-yhteensopivuustesti
  • Riskinarviointi verkkosivustollesi
  • Katso kaikki evästeet ja palveluntarjoajat

Mikä on CCPA?

  • Kalifornian kuluttajansuojalaki on Yhdysvaltain vastine GDPR:lle ja ensimmäinen kattava Yhdysvaltain osavaltion tietosuojalaki. CCPA säätelee kalifornialaisten asiakkaiden henkilötietojen käsittelyä. Toisin kuin GDPR, CCPA:n mukaan käyttäjän ei tarvitse ensin antaa suostumustaan tietojen käsittelyyn, vaan hänellä on oikeus vastustaa tätä käyttöä kieltäytymällä .

  • Sivuston tulee ilmoittaa käyttäjälle, mitä ja mitä tietoja häneltä kerätään ja luovutetaan tai myydään kolmansille osapuolille. CCPA edellyttää selvästi tunnistettavaa linkkiä, jossa lukee ”Älä myy henkilötietojani”. Alle 16-vuotiaiden on annettava suostumus (suostumus) aktiivisesti, alle 13-vuotiailta vaaditaan laillisen huoltajan suostumus.

  • Lisäksi niillä, joita asia koskee, on oikeus saada luettelo kerätyistä tiedoista ja niiden käyttötarkoituksista viimeisen 12 kuukauden aikana. Kuluttaja voi myös pyytää tietojensa poistamista . Opt-out ei saa aiheuttaa syrjintää (esimerkiksi korkeampien tuotteiden hintojen muodossa kaupassa).

  • Keitä CCPA koskee?

    Kalifornian kuluttajansuojalakia sovelletaan voittoa tavoitteleviin yrityksiin, jotka ylittävät yhden kolmesta kynnysarvosta: Yritys kerää tietoja yli 50 000 Kalifornian asukkaalta ; sen vuosimyynti on vähintään 25 miljoonaa US$; yli 50 prosenttia vuosittaisesta liikevaihdosta tulee näiden henkilötietojen myynnistä.

  • Mitä CCPA tarkoittaa minulle?

    Huomautus: Verkkosivustosi käyttää kolmannen osapuolen tuotteita ja evästeitä. Olet vastuussa oikeista ja täydellisistä tiedoista sinulta kerättyjen tietojen käytöstä. Evästeet esimerkiksi tallentavat tietoa käyttäjän tekniikasta (selain, laite jne.) sekä käyttäytymisestä sivustollasi tai syötetyistä hakutermeistä jne.

  • CCPA:n piiriin kuuluvilla henkilötiedoilla tarkoitetaan erityisesti kaikkia tietoja, jotka voivat johtaa käyttäjän tunnistamiseen tai tunnistettavuuteen. Samalla myyntiin sisältyy tietojen siirto rahallista tai vastaavaa etua varten. Asiakkaan pyynnöstä hänen on kyettävä vastaamaan kaikesta varastoinnista, edelleenlähetyksestä ja käytöstä.

  • Todennäköisesti sinun on tehtävä verkkosivustostasi vähintään GDPR-yhteensopiva, koska asut Euroopan talousalueella. Consentmanagerin avulla saat integroidun CCPA-opt-out-työkalun ja olet automaattisesti CCPA-yhteensopiva. Käytä ilmaista evästeiden tarkistusta tarkistaaksesi, mitä evästeitä verkkosivustollesi on asetettu!

3 yleisintä syytä, miksi sinun pitäisi ryhtyä CCPA:n mukaiseksi

Tietosuoja asiakkaillesi

Suojaa asiakkaitasi ja luo luottamusta . Noudattamalla kaikkia soveltuvia CCPA:n ja GDPR:n tietosuojasäännöksiä vierailijat tuntevat olonsa mukavaksi ja turvalliseksi kanssasi. Tämä pidentää oleskelun kestoa ja muuntoprosenttia!

Suoja oikeusjuttuja vastaan

Vain silloin, kun verkkosivustosi on CCPA-yhteensopiva, voit olla turvassa oikeudenkäynneiltä ja sakoilta. Käytä suostumushallintaamme CCPA-säännösten optimaaliseen noudattamiseen ja kuluttajien pyyntöjen helpon toteuttamiseen.

kasvattaa mainostuloja

Mainostajat haluavat olla varmoja siitä, että heidän sijoituksensa ovat CCPA:n mukaisia. CCPA-työkalumme avulla myyt enemmän liikennettä mainostajille ja kasvatat siten liikevaihtoasi.

Turvallinen Euroopassa

Tallennamme kaikki tiedot suojattuihin tietokantoihin ja yksinomaan palvelimille Euroopassa.

 

Pysyä ajan tasalla!

tilaa uutiskirje

Kansainvälisesti menestynyt CCPA:n ja GDPR:n mukaisesti

  • Meidän  Suostumusten hallinnan tarjoaja  asettaa kurssin kansainväliselle menestykselle. Consent Manager on saatavilla yli 30 kielellä  ja toteuttaa automaattisesti GDPR:n ja CCPA:n tietosuojaohjeet. Tämä tarkoittaa: Jos yrityksesi sijaitsee esimerkiksi EU-maassa, ja GDPR  sovelletaan, olet myös CCPA-yhteensopiva työkalumme kanssa.

  • Olet siis Euroopan talousalueella ja Kaliforniassa (tai koko Yhdysvalloissa, koska Kalifornian kuluttajansuojalakia pidetään uraauurtavana)  turvattu. lain muutokset  otamme suostumuspäällikkömme tehtävään mahdollisimman pian. Joten olet aina ajan tasalla.

  • CCPA:n noudattaminen on tehty helpoksi

    Suostumushallintamme on yhteensopiva kaikkien yleisten kauppajärjestelmien kanssa :  WordPress, Joomla, Typo3 ja  monta lisää. Tämä koskee myös AdServeriäsi ja Tag Manageria. Sinun on oltava CCPA-yhteensopiva  yhdistä vain suostumuksen hallinnan tarjoajamme; Kalifornian tai Yhdysvaltojen markkinoille ei tarvita lisäohjelmistoja. 

Oletko jo kokeillut?

CCPA:n noudattaminen on tehty helpoksi

Suostumushallintamme on yhteensopiva kaikkien yleisten kauppajärjestelmien kanssa: WordPress, Joomla, Typo3 ja monet muut. Tämä koskee myös AdServeriäsi ja Tag Manageria.

  • Ollaksesi CCPA-yhteensopiva, sinun tarvitsee vain muodostaa yhteys suostumuksen hallinnan toimittajaamme. Kalifornian tai Yhdysvaltojen markkinoille ei tarvita lisäohjelmistoja.

  • Kasvata myyntiä CCPA-opt-out -työkalulla

    Katso tietosuojalait, kuten GDPR tai  CCPA  tilaisuutena asemansa entistä paremmin markkinoilla ja erottua kilpailijoista . Evästebanneri, jolla kerrot vierailijoille tietojen käytöstä, on ensimmäinen yhteyspiste asiakkaisiisi – ja ensivaikutelma ratkaisee ! Ammattimaisella evästeilmoituksella välität turvallisuutta ja vakavuutta. Kerro asiakkaillesi, että he ovat kanssasi hyvissä käsissä. Aivan kuten tuotteillesi ja palveluillesi on ominaista korkea laatu ja turvallisuus, sinun tulee vastata vierailijoidesi tarpeisiin yhtä huolellisesti. Käytä suunnittelu- ja tekstimallejamme yli 30 kielellä tai muokkaa evästebanneriasi yrityksesi logolla ja yritysilmeellä.

  • Mittaa CCPA-opt-out

    Suostumuspäällikkömme voi tehdä muutakin kuin pelkän CCPA:n noudattamisen: se mittaa evästebannerisi tehokkuutta ja menestystä , suorittaa A/B-testejä ja käyttää automaattisesti parhaita asetuksia. CCPA-työkalumme avulla voit selvittää, kuinka kävijät reagoivat tietosuojailmoituksiin. Perustuen  Raportoinnin ja analyysin avulla voit optimoida ilmoitusbanneria ja vähentää siten poistumisprosenttia tai opt-out-toimintoja. Ne pidentävät oleskelun kestoa ja asiakastyytyväisyyttä  näin saat paremman muuntoprosentin.

Meidän paketit

Basic

0
Pysyvästi ilmainen
Nettisivu
  • 5 000 katselukertaa / kuukausi sis.
  • GDPR-yhteensopiva
  • Valmiit mallit
  • 1 ryömintä/viikko
  • Tuki: liput
  • lisää Näkymät varattavissa
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • A/B-testaus ja optimointi
  • lisää käyttäjätilit

Beginner

19
Kuukausittain
Nettisivu
  • 100 000 katselukertaa/kk sis.
  • lisää Näkymät:0.1  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • Muokattavat mallit
  • 3 indeksointia/päivä
  • Tuki: liput
  • A/B-testaus ja optimointi
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • lisää käyttäjätilit
Erittäin suosittu

Standard

49
Kuukausittain enintään
3 verkkosivustoa tai sovellusta
  • 1 miljoonaa katselukertaa / kuukausi sis.
  • lisää Näkymät:0,05  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • Muokattavat mallit
  • A/B-testaus ja optimointi
  • 10 indeksointia/päivä
  • Tuki: Lippu ja sähköposti
  • lisää käyttäjätilit

Agency

195
Kuukausittain enintään
20 verkkosivustoa tai sovellusta
  • 10 miljoonaa katselukertaa/kk sis.
  • lisää Näkymät:0,02  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • Muokattavat mallit
  • A/B-testaus ja optimointi
  • 100 indeksointia/päivä
  • 10 ylimääräistä käyttäjätilit
  • Tuki: Liput, sähköposti ja puhelin
  • Henkilökohtainen tilivastaava

Enterprise

Tarpeen vaatiessa
Kuukausihinta sopimuksen mukaan
  • Kaikki näkymät / kuukausi
  • lisää Näkymät:0,02  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • Muokattavat mallit
  • A/B-testaus ja optimointi
  • Kaikki indeksoinnit/päivä
  • mikä tahansa lisäys. käyttäjätilit
  • Tuki: Liput, sähköposti ja puhelin
  • Henkilökohtainen tilivastaava

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja e-tietosuojavaatimuksia.

Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

… ja paljon muuta.

Usein Kysytyt Kysymykset

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

Olemme koonneet yleisimmät kysymykset tähän, jotta voimme auttaa sinua muun muassa GDPR:n, CMP:n ja suostumuksen kanssa.

Evästeet keräävät muun muassa tietoja, joita voidaan käyttää käyttäjän tunnistamiseen (esim. IP-osoite, ikä, sukupuoli, asuinpaikka). Sellaisenaan evästeitä pidetään yksilöllisinä tunnisteina ja niihin sovelletaan CCPA:ta. Jos organisaatiosi on esimerkiksi vaadittava CCPA:n mukaista kolmen kynnyksen perusteella, sinun on käyttäjän pyynnöstä annettava täysi vastuu kerätyistä tiedoista ja niiden käytöstä. Ja viimeisen kahdentoista kuukauden aikana. CCPA-opt-out-työkalu, kuten Consentmanager, tekee tämän työn puolestasi ja tarjoaa oikeusvarmuuden.

Yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) sovelletaan Euroopan talousalueella, ja yksittäiset jäsenvaltiot muuttavat sen konkreettisiksi tietosuojalaeiksi. Kalifornian kuluttajansuojalaki puolestaan koskee Kaliforniaa. Tärkein ero on alkuvaatimuksessa: Useimmissa tapauksissa GDPR-maan lainsäätäjä edellyttää käyttäjien aktiivista suostumusta (suostumusten hallinta) henkilötietojen käsittelyyn. CCPA sen sijaan määrää hylkäämismahdollisuuden (opt-out) .

Huomaa, että emme voi tarjota oikeudellista neuvontaa. Jotkut tämän UKK:n kohdat voivat myös muuttua ajan myötä tai tuomioistuimet voivat tulkita niitä eri tavalla. Siksi sinun tulee aina kääntyä asianajajasi puoleen!