CCPA-opt-out -ratkaisu

Kuinka verkkosivustoista voi tulla CCPA-yhteensopivia CCPA-opt-out-työkalumme avulla

  • Helppo integroida
  • GDPR- ja CCPA-yhteensopiva
  • Sisältää nimenomaisen huomautuksen ja linkin "Älä myy henkilötietojani"
  • Automaattinen koodin esto, jos vierailija kieltäytyy
  • Täysin muokattavissa suunnittelusi mukaan
  • Täysi tuki IAB USP / CCPA -standardille

Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema...

CCPA/CPRA
Vaatimustenmukaisuusskannaus

Testaa verkkosivustosi CCPA/CPRA-lainsäädännön noudattaminen:

  • CCPA/CPRA-yhteensopivuustesti
  • Tarkista verkkosivustollesi kohdistuvat riskit
  • Katso kaikki evästeet ja palveluntarjoajat

Mikä on CCPA?

the Kalifornian kuluttajansuojalaki on yhdysvaltalainen vastine GDPR:lle ja ensimmäinen laaja Yhdysvaltojen osavaltion tietosuojalaki. CCPA säätelee Kaliforniassa olevien asiakkaiden henkilötietojen käsittelyä. Toisin kuin GDPR, CCPA:n mukaan käyttäjän ei tarvitse ensin antaa suostumustaan tietojen käsittelyyn, mutta hänellä on siihen oikeus. Käytettävä kohde kieltäytymällä. Sivuston tulee ilmoittaa käyttäjälle, mitä tietoja kerätään ja luovutetaan kolmansille osapuolille tai myydään. CCPA määrää selvästi tunnistettavan linkin, jossa on sanamuoto "Älä myy henkilötietojani". Alle 16-vuotiaiden suostumus tulee antaa aktiivisesti, alle 13-vuotiailta vanhemman tai laillisen huoltajan suostumus.
Lisäksi rekisteröidyllä on oikeus saada luettelo käyttötarkoituksensa mukaisesti kerätyistä tiedoista viimeisen 12 kuukauden ajalta. Kuluttaja voi myös käyttää Tietojen poistaminen vaatia. Opt-out ei saa aiheuttaa syrjintää (esimerkiksi korkeampien tuotteiden hintojen muodossa kaupassa).

Keitä CCPA koskee?

Kalifornian kuluttajansuojalakia sovelletaan voittoa tavoitteleviin yrityksiin, jotka ylittävät yhden kolmesta rajasta: Yritys kerää Tietoja yli 50 000 asukkaalta Kaliforniasta; se saavuttaa yhden Vuotuinen myynti vähintään 25 miljoonaa dollaria; yli 50 prosenttia vuosimyynnistä ovat peräisin näiden henkilötietojen myynnistä.

Mitä CCPA tarkoittaa minulle?

Huomautus: Verkkosivustosi käyttää kolmannen osapuolen tuotteita ja evästeitä. Olet vastuussa sinulta kerättyjen tietojen oikeasta ja täydellisestä käytöstä. Evästeet tallentavat esimerkiksi tietoa käyttäjän tekniikasta (selain, laite jne.) sekä käyttäytymisestä sivustollasi tai syötetyistä hakutermeistä jne. Henkilötiedot, joihin CCPA vaikuttaa, tarkoittavat erityisesti kaikkia tietoja joita käytetään käyttäjän tunnistamiseen tai tunnistamiseen, voivat johtaa. Samalla myyntiin sisältyy tietojen siirtäminen rahallista tai vastaavaa palvelua vastaan. Asiakkaan pyynnöstä sinun tulee pystyä antamaan selvitys kaikesta varastoinnista, edelleenlähetyksestä ja käyttötarkoituksesta. Koska asut Euroopan talousalueella, sinun tulee todennäköisesti tehdä verkkosivustostasi vähintään GDPR-yhteensopiva. Consentmanagerin avulla saat integroidun CCPA-opt-out-työkalun ja olet automaattisesti CCPA-yhteensopiva. Käytä ilmaista evästeiden tarkistusta tarkistaaksesi, mitä evästeitä verkkosivustollesi asetetaan!

3 parasta syytä, miksi sinun pitäisi saada CCPA-yhteensopiva

img
Suoja oikeusjuttuja vastaan

Vain jos verkkosivustosi on CCPA-yhteensopiva, olet edellä valittaa ja sakkoja varmasti. Käytä suostumushallintaamme CCPA-säännösten optimaaliseen noudattamiseen ja kuluttajien tiedustelujen helpottamiseen.

img
Kasvata mainostuloja

Mainostajat haluavat varmistaa, että heidän sijoituksensa ovat CCPA-yhteensopivia. CCPA-työkalumme avulla myydä enemmän liikennettä mainostajille ja siten lisää myyntiäsi.

img
Tietosuoja asiakkaillesi

Suojaa asiakkaitasi ja luo luottamusta. Noudattamalla kaikkia soveltuvia CCPA:n ja GDPR:n tietosuojasäännöksiä vierailijat tuntevat olonsa mukavaksi ja turvalliseksi kanssasi. Tämä pidentää oleskelun kestoa ja muuntokurssia!

Pysyä ajan tasalla!

tilaa uutiskirje

Kansainvälisesti menestynyt CCPA:n ja GDPR:n mukaisesti

Suostumusratkaisu kansainvälisille yrityksille

Suostumuksenhallintapalvelumme avulla määrität suunnan kansainväliselle menestykselle. Suostumushallintaohjelma on saatavilla yli 30 kielellä ja se toteuttaa automaattisesti GDPR:n ja CCPA:n tietosuojaohjeet. Tämä tarkoittaa: Jos yrityksesi sijaitsee EU-maassa ja on GDPR:n alainen, olet työkalumme kanssa samalla CCPA-yhteensopiva.

Tämä tarkoittaa, että olet suojattu Euroopan talousalueella ja Kaliforniassa (tai koko Yhdysvalloissa, koska California Consumer Privacy Act on uraauurtava). Hyväksymme lakimuutokset suostumuspäällikkössämme mahdollisimman nopeasti. Joten olet aina ajan tasalla.

paketteja

perus

Ilmaiseksi

  • yleiskatsaus
  • Sivun enimmäiskatselukerrat kuukaudessa

    5 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    ei mahdollista
  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    1
  • GDPR-yhteensopiva

  • Suunnittelut / säädöt
  • Valmiit mallit / aloita heti

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja viikossa

    1
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

oletuksena
pois

49 €
kuukaudessa

  • yleiskatsaus
  • Kaikki peruspaketin toiminnot plus:

  • Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan

    1 000 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    0,05 €
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP

  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    3
  • Suunnittelut / säädöt
  • Kaikki peruspaketin toiminnot plus:

  • Yrityksesi logo

  • Omien kuvioiden luominen

    3
  • Vaihda tekstit

  • A / B-testaus ja optimointi

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja päivässä

    10
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

  • Tuki sähköpostitse

Virastopois

195 €
kuukaudessa

  • yleiskatsaus
  • Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:

  • Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan

    10 000 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    0,02 €
  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    20
  • Suunnittelut / säädöt
  • Omien kuvioiden luominen

    20
  • A / B-testaus ja optimointi

  • Käyttäjätilit
  • Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:

  • Lisäkäyttäjätilit

    10
  • Käyttäjän oikeudet

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja päivässä

    100
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

  • Tuki sähköpostitse

  • Tuki puhelimitse

Yrityspois

Ota meihin yhteyttä

  • yleiskatsaus
  • Kaikki virastopaketin toiminnot sekä:

  • Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan

    35 000 000
  • Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)

    0,02 €
  • Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset

    rajoittamaton
  • Suunnittelut / säädöt
  • Omien kuvioiden luominen

    erikseen
  • Käyttäjätilit
  • Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:

  • Lisäkäyttäjätilit

    erikseen
  • Käyttäjän oikeudet

  • Evästeiden indeksointirobotti
  • Indeksointirobotteja päivässä

    300
  • Tuki / SLA
  • Tuki lipulla

  • Tuki sähköpostitse

  • Tuki puhelimitse

  • Omistettu tuki

  • SLA

    99,91 TP1T
  • Valkoinen etiketti
  • Valkoinen etikettiliuos

  • Päätösmanager.net-logon poistaminen

  • CMP omalla verkkotunnuksellasi

    CCPA:n noudattaminen on tehty helpoksi

    Suostumuspäällikkömme on kaikkien kanssa Yhteensopiva yleisten myymäläjärjestelmien kanssa: WordPress, Joomla, Typo3 ja monet muut. Tämä koskee myös sinun AdServer ja Tag Manager. Ollaksesi CCPA-yhteensopiva, sinun tarvitsee vain muodostaa yhteys suostumuksen hallintapalveluumme. Kalifornian tai Yhdysvaltojen markkinoille ei tarvita lisäohjelmistoja. 

    Kasvata myyntiä CCPA-opt-out -työkalulla

    Katso tietosuojalait, kuten GDPR tai CCPA Mahdollisuus asemoida itsesi entistä paremmin markkinoilla ja erottua joukosta Erotu kilpailijoista. Evästebanneri, jolla kerrot kävijöillesi tietojen käytöstä, on ensimmäinen yhteyspiste asiakkaisiisi - ja ensivaikutelma ratkaisee! Ammattimaisella evästeilmoituksella välität heille turvallisuuden ja vakavuuden. Kerro asiakkaillesi, että he ovat kanssasi parhaissa käsissä. Aivan kuten tuotteillesi ja palveluillesi on ominaista korkea laatu ja turvallisuus, sinun tulee olla yhtä varovainen vierailijoiden tarpeiden suhteen. Käytä suunnittelu- ja tekstimallejamme yli 30 kielellä tai muokkaa evästebanneriasi yrityksesi logolla ja yritysilmeellä.

    Mittaa CCPA-opt-out

    Suostumuspäällikkömme voi tehdä muutakin kuin vain CCPA:n noudattamisen: hän mittaa suorituskykyä ja menestystä Evästebannerisi suorittaa A/B-testejä ja käyttää automaattisesti parhaita asetuksia. CCPA-työkalumme avulla voit selvittää, kuinka kävijät reagoivat tietosuojailmoitukseen. Raporttien ja analyysien avulla voit optimoida tietobanneria ja vähentää siten poistumisprosenttia ja opt-out-osuuksia. Ne pidentävät oleskelun kestoa ja Asiakastyytyväisyys ja näin saat paremman muuntoprosentin.

    Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja ePrivacy-standardeja...

    Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

    … ja paljon muuta.

    FAQ

    Evästeet keräävät muun muassa tietoja, joista käyttäjä voidaan tunnistaa (esim. IP-osoite, ikä, sukupuoli, asuinpaikka). Siksi evästeiden katsotaan olevan yksilölliset tunnisteet ja niihin sovelletaan CCPA:ta. Jos yrityksesi on kolmen kynnyksen vuoksi velvollinen noudattamaan CCPA:ta, sinun on käyttäjän pyynnöstä annettava esimerkiksi täydellinen selvitys kerätyistä tiedoista ja niiden käytöstä. Viimeiset kaksitoista kuukautta. CCPA-opt-out-työkalu, kuten Consentmanager, tekee tämän työn puolestasi ja tarjoaa oikeusturvan.

    CMP

    Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

    Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

    Ottaa yhteyttä