Magento evästebannerit

Lainmukaiset evästeiden suostumusratkaisut verkkokauppatarjouksillesi

Magento-verkkosivusto ja suostumushallinta – oikea yhdistelmä

Magento on yksi suurimmista verkkokauppojen sisällönhallintajärjestelmistä (CMS). Verkkokaupan toimijat arvostavat sitä sen yksinkertaisuuden, tehon ja joustavuuden vuoksi. He ovat kuitenkin joutuneet hallitsemaan erityinen haaste useiden vuosien ajan: vierailijoiden on annettava suostumuksensa evästeiden käyttöön juridisesti turvallisella tavalla. Magento Cookie Consent Plugin on paras ratkaisu tähän.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja e-tietosuojavaatimuksia.

Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

… ja paljon muuta.


Magento, GDPR ja evästeet – sinun tulee tietää nämä asiat

  • Toukokuussa 2018 GDPR astui voimaan. Se säätelee tietojen käsittelyä. Yksinkertaisesti sanottuna se säätelee kolmea asiaa, jotka ovat olennaisia verkkokaupan toimijoille ja edellyttävät siksi Magento-evästeen suostumusratkaisua:

    • Käyttäjille on kerrottava avoimesti, mitä tietoja kerätään.
    • Sinun on myös hyväksyttävä keräys ja käsittely.
    • Heillä on myös oikeus ” tulla unohdetuksi”. Voit siis pyytää tietojesi poistamista.

    Erityisesti evästeiden toiminnan taustalla nämä säännökset merkitsevät erityisiä haasteita . Pienet apuohjelmat valvovat ja kirjaavat käyttäjien käyttäytymistä. Yhtäältä tämä on välttämätöntä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen takaamiseksi (”toiminnalliset evästeet”). Toisaalta tietoja voidaan kerätä myös tällä tavalla, jotta tarjouksia voidaan mainostaa kohdistetusti (”markkinointievästeet”).

    Varsinkin Magento-myymälöissä reunus on melko sulavaa . Ovatko esimerkiksi aikaisempiin ostoihin perustuvat suositukset vain markkinointia vai parantavatko ne myös käyttökokemusta? Käyttäjien tulisi voida valita yksityiskohtaisesti, mitkä palveluntarjoajat ja evästeet hyväksytään. Siksi on järkevää luottaa ammattimaiseen ratkaisuun Magento-evästeen suostumusjärjestelmänä. Loppujen lopuksi se suojaa kauppaasi laillisesti. Suostumuksenhallintapalveluntarjoajanasi (CMP) varmistamme myös, että Magento-myymälöiden evästebannerimme ovat aina lain mukaisia.

  • Teemat ja mukautukset Magento-sivujen evästebannerissa

    Voit muokata Magento-kaupan evästebannerin ulkoasua. Voit esimerkiksi sijoittaa oman yrityksen logon . Voit myös luoda omia malleja. Vaihtoehtoisesti on olemassa myös valmiita malleja, joiden avulla pääset heti alkuun. Haluttaessa Magento-evästeen suostumusratkaisumme toimii suoraan.

    Jos et pidä fontin koosta, väristä, tyylistä, painikkeista, välilyönnistä, kehyksestä tai taustasta, niitä voidaan myös muokata. Voit myös valita Magento evästebannerisi näyttävän laatikon sijainnin. Kauppa on myös mahdollista piilottaa niin kauan kuin suostumusratkaisu on etualalla.

    Voit valita myös painikkeiden suhteen. Voit integroida ”hyväksy”- ja ”hylkää”-painikkeen. Jälkimmäinen voidaan kuitenkin myös jättää pois. On myös mahdollista valinnaisesti näyttää ”Sulje”-painike.

  • Tekstit Magento evästebannerissa: monia mahdollisuuksia

    Magento-evästeen suostumusratkaisun tekstit ovat saatavilla yli 30 kielellä. Myös kansainvälisesti suuntautuneet kaupat voivat käyttää Magento-kauppojen evästebanneria. Valinnaisesti voit myös vapaasti muokata tekstejä.

  • Helppo integrointi

    Magento Cookie Consent -ratkaisumme on suunniteltu integroitavaksi mahdollisimman helposti kaikenlaiseen verkkonäkyvyyteen, joka toimii sisällönhallintajärjestelmän kanssa. Tämä koskee työpöytänäkymää, mobiiliversioita (responsiivisella suunnittelulla) ja AMP-sivustoja. Vaihtoehtoisesti integrointi voidaan tehdä TagManagerin kautta. Jos haluat käyttää natiivisovelluksia Androidille ja iOS:lle, saat meiltä sopivan ohjelmistokehityspaketin (SDK).

yleiskatsaus

Magento sisällönhallintajärjestelmänä

Magento julkaistiin ensimmäisen kerran vuonna 2008. Kauppajärjestelmä löysi nopeasti monia innostuneita käyttäjiä. Merkittävä yritys huomasi siksi: Vuosina 2011–2015 Magento oli eBayn 100-prosenttinen tytäryhtiö . Siitä hyötyvät molemmat osapuolet. Näkyvä merkki oli ”Version 2” Magentos, joka ilmestyi vuonna 2015. Toistaiseksi PHP:llä kirjoitettu verkkokaupan CMS on virallisesti vain päivitetty versio tästä.

Magento on ollut osa Adobea vuodesta 2018 lähtien. Myöhemmin otettiin käyttöön uusia ominaisuuksia, kuten parannettu dokumentaatio . CMS on kiinnostuneiden saatavilla kolmessa versiossa:

  • Avoin lähdekoodi (aiemmin: yhteisö; ilmainen)
  • Kauppa (aiemmin: Enterprise)
  • Commerce Cloud (aiemmin: Enterprise Cloud

Edusi yhdellä silmäyksellä

    Magento, sähköinen kaupankäynti ja tietosuoja – mitä sovelletaan?

  • Tietosuojalainsäädännön taustalla Magento on ns. ”tietojen käsittelijä”. Tämä rooli kuuluu sinulle kaupan pitäjänä. Tämä tarkoittaa, että sinun on varmistettava, että käsittelet vierailijoiden tietoja lain mukaisesti. Magento-evästebannerille tämä tarkoittaa: Osallistumismenettely on sinulle ratkaiseva . Käyttäjien on annettava suostumuksensa, jotta ohjelmat voivat toimia.

  • Magento-sivujen evästebanneri luo selkeät raportit

    Raportointi on myös yksi Magento Cookie Consent -ratkaisumme tarjoamista avainominaisuuksista. Voit esimerkiksi suodattaa tai ryhmitellä päivämäärän, selaimen, verkkotunnuksen, teeman ja käyttöjärjestelmän mukaan. Järjestelmä tiedottaa myös sivujen katselukerroista, suostumuksella annetusta liikenteestä ja poistumisprosentista. Saat myös raportin, joka näyttää, mitkä näytöt näytettiin ja kuinka vierailijat tekivät päätöksensä. Laivalla on myös vientitoiminto. Voit siis helposti asettaa raportit työntekijöiden saataville, jotta voit käyttää niitä optimointiprosessien pohjana.

  • Suostumushallinta GDPR:n ja CCPA:n taustalla

    Magento Cookie Consent -ratkaisumme on aina GDPR- ja myös CCPA-yhteensopiva . Varmistamme automaattisesti, että välttämätön oikeusvarmuus taataan aina .

    Johtopäätös: Olet turvallisella puolella Magento Cookie Consent -ratkaisumme kanssa

    Magento-myymälöiden evästebanneri on välttämätön GDPR:n aikoina. Tehokkaan ja helposti integroitavan suostumushallintamme ansiosta olet turvallisella puolella. Se toimii lain mukaisesti ja sopii saumattomasti korkean yhteensopivuuden ansiosta. Mutta vakuuta itsesi ja testaa Magento Cookie Consent -ratkaisuamme nyt ilmaiseksi.

Tietysti consentmanager toimii myös…

Usein Kysytyt Kysymykset

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

Olemme koonneet yleisimmät kysymykset tähän, jotta voimme auttaa sinua muun muassa GDPR:n, CMP:n ja suostumuksen kanssa.

Termejä voidaan käyttää synonyymeina. Mutta ne eivät välttämättä tarkoita samaa asiaa. Evästeilmoitus voi olla myös pelkkä tekstillinen banneri kaupassasi. Evästeen suostumuksen hallintajärjestelmä tarjoaa yksilöllisiä räätälöintivaihtoehtoja ja siinä on raportointijärjestelmä.

Ei, olemme jatkuvasti optimoineet Magento-evästeen suostumusratkaisuamme ja teemme niin edelleen. Koulutusjakso on siis lyhyt. Käyttö on yleensä intuitiivista.

CCPA koskee kaikkia Kalifornian käyttäjiä. Yrityksen, joka käsittelee tietoja kalifornialaisista, on siksi noudatettava oikein CCPA:ta. Raja tälle on suhteellisen alhainen: vain 50 000 tietuetta vuodessa riittää. Koska verkkosivusto käsittelee jo useita tietojoukkoja yhdellä käynnillä, CCPA koskee hyvin usein suurta määrää verkkosivustoja.

Magento on tietojen käsittelijä. Itse asiassa tämä rooli kuuluu sinulle. Kehittäjät eivät kuitenkaan ole täysin vastuuttomia. Sinun on tarjottava tekninen perusta, jotta voit työskennellä lain mukaisesti. Magenton on myös pidettävä oma järjestelmänsä GDPR-yhteensopivana. Sinulle on esimerkiksi kerrottava, mitkä evästeet ovat käynnissä, kun käytät kauppajärjestelmää.

Huomaa, että emme voi tarjota oikeudellista neuvontaa. Jotkut tämän UKK:n kohdat voivat myös muuttua ajan myötä tai tuomioistuimet voivat tulkita niitä eri tavalla. Siksi sinun tulee aina kääntyä asianajajasi puoleen!