Drupal-evästeen suostumusbanneri

Tietosuoja suostumusvastaavan kanssa

Drupal edustaa CMS:ää (Content Management System) sekä viitekehystä, jonka pääsovellus on verkkosivujen organisointi. Drupal Commercen Drupal-tarjouksessa on avoimen lähdekoodin kauppaohjelmisto. Sitä voidaan käyttää tuotteiden hallintaan ja tilausten, tapahtumien ja maksujen käsittelyyn. Verkkokauppaa suunniteltaessa Drupalin ja GDPR:n välinen koordinointi on erittäin tärkeää. Drupal-evästeen suostumusbannerin avulla varmistat, että käyttäjät hyväksyvät laillisesti turvalliset evästeet. Suostumusjohtajan avulla voit saada a Drupal-evästeen suostumusbanneri luoda.

Drupal-evästebanneri: tarpeet ja vaatimukset

Heti kun käytät verkkokauppaa, evästeiden käyttö on välttämätöntä. Jotkut evästeet ovat välttämättömiä verkkosivuston teknisen toiminnan kannalta. Muut eivät ole ehdottoman välttämättömiä, mutta niillä on suuri taloudellinen merkitys, koska ne antavat tietoa esimerkiksi käyttäjien käyttäytymisestä. Tämän tyyppisten Drupal-evästeiden käyttöön tarvitaan käyttäjien nimenomainen suostumus. Tämä käy ilmi viimeistään EY:n tuomioistuimen (Euroopan yhteisöjen tuomioistuin) evästeitä koskevasta tuomiosta heinäkuussa 2019. Tämä nimenomainen suostumus annetaan kautta a Drupal-evästeen suostumusbanneri. Kanssa Drupalin evästeilmoitus mahdollistaa vierailijoidesi osallistumisen laillisesti turvallisella tavalla. Sivuston ylläpitäjänä olet velvollisuus, Sinun käyttäjäsi nimenomaisesti suostumuksensa jälkeen evästeiden keräämiseen kysyä. GDPR:n yhteydessä Drupal Cookie Consent vahvistaa tietosuojaa.

the Pakollinen kaksinkertainen osallistuminen tapahtuu Drupal Cookie Consent -bannerin kautta. Tämä pelataan, kun vierailet verkkosivustolla, ennen kuin ensimmäinen eväste voidaan luoda ja ennen kuin verkkosivuston sisältö tulee näkyviin. Toisaalta Drupal-evästebannerin on annettava asiakkaalle vaikutelma selkeä ja yksiselitteinen merkintä anna evästeiden käsittelyyn. Toisaalta hänen on annettava asiakkaillesi mahdollisuus joko hyväksyä tai hylätä.

Laillisesti turvallinen toteutusvaihtoehto tarjoaa a Drupal Cookie Consent Manager. Suostumusvastaava Consent Management Providers (CMP) tarjoaa ja varmistavat, että sivun käyttäjiltä kysytään suostumus evästeiden käsittelyyn aina, kun he vierailevat Drupal-evästebannerilla.

Jos suostumus on annettu Drupal Cookie Consent Bannerin kautta, ensimmäinen Drupal-eväste voidaan asettaa ja käsitellä. Tässä on syytä huomata, että EY:n tuomioistuimen tuomion jälkeen teknisesti tarpeettomien evästeiden luominen vasta suostumuksen antamisen jälkeen on edelleen laillista. Tämä koskee useita teknisesti ei-välttämättömiä evästeitä, jotka ovat kuitenkin välttämättömiä kaupan onnistuneelle toiminnalle, mukaan lukien seurantaevästeet ja analyysievästeet, joista voit tehdä johtopäätöksiä käyttäjien käyttäytymisestä.

img
Reagointikykyä

Nykyään responsiivinen sopeutuminen on sanomattakin selvää. Asiakkaat ovat ylivoimaisia erilaisia päätelaitteita eri näyttökooilla ja käyttöjärjestelmillä myös nettisivuilla. Suostumushallinnan evästebanneri mukautuu aina vastaaviin parametreihin. Tällä tavalla sisältö voidaan esittää optimaalisesti GDPR:n mukaisesti. Riippumatta siitä, onko pääsy älypuhelimella, tabletilla vai pöytäkoneella, evästebanneri voi aina edistää koordinointia GDPR:n kanssa.

img
monikielisyys

Koska yhä useammat verkkosivut kansainvälisesti suuntautunut monikielinen suostumusratkaisu on tärkeä. Kansainväliset asiakkaat haluavat myös ymmärtää, mihin evästeisiin he suostuvat. Tästä syystä suostumushallinnan evästebanneri saatavilla yli 30 kielellä. Tämä tarkoittaa, että verkkosivustosi sopii kielellisesti GDPR-alueelle ja paljon pidemmälle.

img
yhteensopivuus

Modulaarinen verkkosivustojärjestelmä perustuu laajennuksiin ja laajennuksiin. Myös muita järjestelmiä lisätään usein rajapintojen kautta. Tämä vaatii pitkälle menevä yhteensopivuus ja yhteentoimivuus. Yhdessä erilaisten evästebannerien kanssa suostumushallinta on yhteensopiva useiden yleisten tag-hallintaohjelmien, kauppajärjestelmien ja lähes kaikkien Googlen tuotteiden ja mainospalvelimien kanssa.

Drupal Cookie Consent Banner ja sen edut kaupan pitäjille

Drupal Cookie Consent Bannerin käyttämisessä on useita etuja. Yksi tärkeimmistä kriteereistä menestyneitä verkkokauppoja kuuluu a positiivinen käyttökokemus. Käyttäjien tulisi haluta viipyä sivustolla ja mieluiten suorittaa tapahtuma. Heidän tulee myös löytää tiensä sivustolla ja palata mielellään takaisin. Käyttökokemusta tai käyttökokemusta voidaan mitata tietyillä tunnusluvuilla. Näihin kuuluvat parametrit Oleskelun kesto, hyväksymisaste ja toisaalta Poistumisprosentti. On tärkeää pitää poistumisprosentti alhaisena, kun taas hyväksymisprosentin ja sen mukana oleskelun keston tulee olla vastaavasti korkeat. Drupal-evästeilmoitus auttaa sinua saavuttamaan korkean hyväksymisprosentin ja alhaisen poistumisprosentin. Drupal-evästebanneri edistää siten verkkokaupan suorituskykyä. Asiakkaiden hankinnan ja säilyttämisen tärkeimmät tavoitteet liittyvät suoraan pitkäaikaiseen oleskeluun ja alhaiseen poistumisprosenttiin.

Drupal Cookie Consent Bannerin edut eivät näy vain sinulle kaupan pitäjänä, vaan myös asiakkaillesi. He hyötyvät siitä, että heidän oikeutensa tietosuojaan suhtaudutaan vakavasti Drupalin evästeilmoituksen myötä ja että heillä on mahdollisuus kieltäytyä evästeiden keräämisestä. Positiivinen käyttäjäkokemus johtaa enemmän tuloksia ja edistää pitkällä aikavälillä Asiakasuskollisuus klo. Toinen etu on ilmeinen puolelta Hakukoneoptimointi. Käyttökokemus on yksi keskeisistä sijoitustekijöistä. Mitä positiivisempi käyttäjäkokemus on, sitä korkeammalle sivusto sijoittuu Googlen ja muiden hakukoneiden hakutulosluetteloissa (SERPs). Näin sinut löydetään nopeammin vastaavilla hakukyselyillä, mikä puolestaan vaikuttaa sivuliikenteeseen ja asiakashankintaan.

Hyvä suostumuspäällikkö Drupal-evästebannerilla antaa sinulle yleiskatsauksen tämänhetkisistä hyväksymis- ja poistumisprosenteista aina. Näitä voidaan arvioida reaaliajassa. Näin sinulla on sellainen Näkemys nykyisestä asiakaskäyttäytymisestä. Voit myös käyttää näitä tunnuslukuja tehdäksesi johtopäätöksiä parannusmahdollisuuksistasi.

Monikielisyys ja kansainvälinen suuntautuminen

Yksi kansainvälinen suuntautuminen on myymälätoimijoille yhä tärkeämpi kilpailukyvyn kannalta. Kansainvälisen tarjouksen tärkeä kulmakivi on monikielisyys. Kanssa yli 30 tuettua kieltä suostumushallinnassa oleva Drupal-evästeilmoitus on käyttökelpoinen koko ajan GDPR-alue ja sen jälkeen. Drupal Cookie Consent Banner mukautuu automaattisesti asiakkaidesi kieleen.

Responsiivinen mukautuminen loppulaitteisiin ja käyttöjärjestelmiin

Nykyään on vakiona, että eri käyttäjät pääsevät tarjouksiisi ja verkkokauppaasi eri päätelaitteiden kautta. Siksi a reagoiva mukautuminen käytettävään laitteeseen yhä tärkeämpi. Drupal Cookie Consent Bannerin tulee mukautua sellaisiin parametreihin kuin käyttöjärjestelmä (esim. Android tai iOS), laitetyyppi (esim. matkapuhelin tai tabletti) ja näytön koko. Jos Drupal Cookie Consent Manager reagoi reagoivasti pääsylaitteiden ominaisuuksiin, se sopii melkein kaikille käyttäjätyypeille ja vierailijoille.

Riippumatta siitä käyvätkö potentiaaliset asiakkaat verkkokauppaasi älypuhelimen, tabletin tai perinteisesti työpöydän kautta, Drupal-evästebanneri on sinua varten Laillisesti suojattu evästeen suostumus huolehdittu.

Drupal-evästebanneri ja sen yhteensopivuus

Yhteensopivuus muiden järjestelmien kanssa on nykyään vakiona verkkokaupassa. Suostumushallinnan tulee myös olla yhteensopiva ja yhteentoimiva erilaisten järjestelmien ja patentoitujen ratkaisujen kanssa. Suostumushallinta on sopusoinnussa kaikkien yleisten kauppajärjestelmien kanssa ja on yhteensopiva kaikkien Googlen tuotteiden ja tag-hallintaohjelmien kanssa. Se on myös yhteensopiva useimpien suosittujen mainospalvelimien kanssa.

Drupal Cookie Consent Managerin muita etuja

Suostumushallinnan avulla sinulla on muokattava Drupal-evästeen suostumusbanneri, jonka voit suunnitella monin tavoin. Monipuolinen suunnitteluvalikoima ja suunnitteluvaihtoehdot takaavat suuren vapauden. Siten esimerkiksi mukauttaminen omaan Yrityssuunnittelu mahdollista ilman ongelmia.

Hyvin harkittu suostumuspäällikkö tarjoaa myös laajan A / B-testausmenettely. Niiden avulla on mahdollista testata erilaisia tapoja toteuttaa Drupal-evästebanneri. Asiakkaiden reaktioiden perusteella suunnittelua voidaan sitten parantaa ja optimoida. Testituloksista riippuen suunnittelu, joka asiakkaiden parhaat reaktiot on aiheuttanut.

Toinen etu on sen toimivuus AdBlockings. Ei vain evästeet sinänsä, vaan myös kaikki mainosvälineet lohko. Heti kun niitä käytetään verkkosivustolla, ne estetään tehokkaasti, kunnes asiakkaasi ovat antaneet nimenomaisen suostumuksensa.

Drupal-evästebanneri: tarpeet ja vaatimukset

Heti kun käytät verkkokauppaa, evästeiden käyttö on välttämätöntä. Jotkut evästeet ovat välttämättömiä verkkosivuston teknisen toiminnan kannalta. Muut eivät ole ehdottoman välttämättömiä, mutta niillä on suuri taloudellinen merkitys, koska ne antavat tietoa esimerkiksi käyttäjien käyttäytymisestä. Tämän tyyppisten Drupal-evästeiden käyttöön tarvitaan käyttäjien nimenomainen suostumus. Tämä käy ilmi viimeistään EY:n tuomioistuimen (Euroopan yhteisöjen tuomioistuin) evästeitä koskevasta tuomiosta heinäkuussa 2019. Tämä nimenomainen suostumus annetaan kautta a Drupal-evästeen suostumusbanneri. Drupal-evästeilmoituksen avulla annat vierailijoille mahdollisuuden osallistua laillisesti turvallisesti. Sivuston ylläpitäjänä olet velvollisuus, Sinun käyttäjäsi nimenomaisesti suostumuksensa jälkeen evästeiden keräämiseen kysyä. GDPR:n yhteydessä Drupal Cookie Consent vahvistaa tietosuojaa.

Laillisesti turvallinen toteutusvaihtoehto tarjoaa a Drupal Cookie Consent Manager. Suostumusvastaava Consent Management Providers (CMP) tarjoaa ja varmistavat, että sivun käyttäjiltä kysytään suostumus evästeiden käsittelyyn aina, kun he vierailevat Drupal-evästebannerilla.

Jos suostumus on annettu Drupal Cookie Consent Bannerin kautta, ensimmäinen Drupal-eväste voidaan asettaa ja käsitellä. Tässä on syytä huomata, että EY:n tuomioistuimen tuomion jälkeen evästeitä, joita ei vaadita teknisesti, on vain luotu hyväksynnän jälkeen on edelleen laillista. Tämä koskee useita teknisesti ei-välttämättömiä evästeitä, jotka ovat kuitenkin välttämättömiä kaupan onnistuneelle toiminnalle, mukaan lukien seurantaevästeet ja analyysievästeet, joista voit tehdä johtopäätöksiä käyttäjien käyttäytymisestä.

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?


Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

Usein kysytyt kysymykset ja yleiskatsaus Drupal Cookie Consentista

Nimenomainen suostumus muodossa a Opt-ins voidaan hankkia Drupal Cookie Consent -bannerin kautta. Tämä näkyy heti, kun vierailijat vierailevat verkkosivustollasi. Ennen kuin sivun sisältö tulee näkyviin, kysyy Drupalin evästeilmoitus Vierailijasi suostuttuaan evästeiden käyttöön. Tämä on osallistumismenettely, joka varmistaa oikeusvarmuuden Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen tuomion taustalla.

Evästeiden suostumus vaaditaan aina, kun evästeitä kerätään, jotka ylittävät sivuston teknisen toiminnan. Nämä edellyttävät vierailijoilta nimenomaista suostumusta. Vain kun tämä on saatavilla, ensimmäinen Drupal-eväste voidaan asettaa ja käsitellä. Tämä sisältää kaikki seuranta- ja analyysievästeet. Teknisesti tarpeelliset evästeet eivät kuulu tämän asetuksen soveltamisalaan.

Jos vierailija kieltäytyy käsittelemästä evästeitä, hän voi tehdä sen vastaavia tietoja ei ole lähetetty tahtoa. Tämä eliminoi esimerkiksi arvokkaat Seuranta- ja analysointitiedot käyttäjien käyttäytymisestä.

Periaatteessa verkkosivustojen ylläpitäjät ovat jo vuodesta 2009 lähtien joutuneet pyytämään kävijöillään suostumuksen teknisesti tarpeettomien evästeiden käsittelyyn. Aikaisemmin tämä on kuitenkin usein tulkittu kieltäytymiseksi: Evästeet luotiin aina, kun taas käyttäjien piti nimenomaisesti kieltäytyä, jotta näin ei tapahtuisi. Vuoden 2019 päätöksen myötä tätä vaihtoehtoa ei enää ole, koska osallistuminen on nyt annettu nimenomaisesti. He saattavat teknisesti tarpeettomia evästeitä sijoita vain, jos vierailijasi haluavat heidän lupa ovat myöntäneet.

CMP

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

Ottaa yhteyttä