Miksi sinun pitäisi luottaa Quantcast-vaihtoehtoomme

Amerikkalainen Quantcast on mainosteknologiasta. Evästeiden suostumuspäälliköt ovat välttämättömiä tällä alueella. Tässä yritys tarjoaa Quantcast Choice -ratkaisun. Lupauksena on tietosuoja, avoimuus ja lisääntynyt kuluttajien luottamus.

Näin työkalu suojaa ja maksimoi mainostuloja. Ja hyväksymisprosentin optimointi. Mutta miksi vaeltaa kauas, kun hyvä on niin lähellä? Me Consentmanagerilla takaamme sinulle GDPR-yhteensopivan Quantcast-vaihtoehdon, joka on valmistettu Saksassa. Edullinen, yksinkertainen ja siksi erittäin asiakasystävällinen. Hyödyt lukuisista eduista:

  • Työkalumme voidaan helposti integroida
  • Vakavuus, avoimuutemme ja käyttäjäystävällisyytemme takaavat korkeat hyväksymisasteet
  • Laajennamme estää evästeet automaattisesti pyynnöstä
  • Suostumushallintamme on CCPA- ja GDPR-yhteensopiva

Ilmainen testi nyt!
varata aika

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja ePrivacy-standardeja...

Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

… ja paljon muuta.

the Quantcast vaihtoehto

Automaattinen evästeindeksointi Quantcast-vaihtoehtomme ansiosta

Jos valitset verkkosivuston ylläpitäjänä Consentmanagerin, työkalumme monet toiminnot ovat käytettävissäsi. Integroitu evästerobotti täydentää joka päivä automaattiset indeksoinnit verkkosivustollasi ja suorittaa a GDPR-vaatimustenmukaisuuden tarkistus kautta. Saat välittömästi tiedon uusien palveluntarjoajien evästeistä, jotta voit toimia välittömästi. Keksirobotissa on myös olemassa olevien evästeiden automaattinen luokittelu kautta.

Quantcast-vaihtoehto, jossa on malleja ja mukautuksia

Evästebannerin tulee vastata verkkosivustoasi. Siksi Consentmanager tarjoaa sinulle mahdollisuuden yhdistää evästebannerisi omaan Yrityksen logo tarjota. Aloita heti valmiiden suunnittelujemme ansiosta. Lisäksi on mahdollisuus omia malleja luoda. Muuta evästebannerisi fonttikokoa, väriä, tyyliä, painikkeita, taustaa, välilyöntejä ja kehystä ja valitse useista laatikon paikoista.

Banneritekstejä useilla kielillä

Consentmanagerissa tekstit on tarkoitettu Evästebannerit yli 30 kielellä saatavilla. Voit tehdä valinnaisia tekstisäätöjä, jos haluat.

Helppo integrointi

Consentmanagerin evästerobotti voi integroida helposti verkkosivustollesi. Se sopii myös mobiilisivustoille, joissa on responsiivinen muotoilu, sekä AMP-sivustoille.

Korkea yhteensopivuus

Toinen tämän Quantcast-vaihtoehdon etu on sen korkea yhteensopivuus. Keksirobotti on mukana Googlen tuotteet, kuten Google AdSense ja Google DFP yhteensopiva. Sama koskee Google Analyticsia ja Google Tag Manageria. Evästerobotin monipuolisuudesta kertoo myös se, että se toimii saumattomasti Tag Managerin sekä kaikkien tiedonhallintaalustojen (DMP) ja AdServereiden kanssa. Suostumus lähetetään SSP:lle, DSP:lle, AdExchangesille ja TradingDesksille. The Tuki Googlen ATP-luettelolle (Googlen hyväksymät kolmannen osapuolen toimittajat) ja Facebook Pixel / Remarketing.

ominaisuudet

img
Responsiivinen

Yksi CMP kaikille laitteille: riippumatta siitä, onko se verkko, mobiili tai inApp. CMP mukautuu automaattisesti näyttöön.

img
A/B testit

Integroidut A/B-testit ja automaattinen optimointi auttavat näyttämään vierailijoille parhaan suunnittelun.

img
Evästeiden indeksointirobotti

Integroitu evästeindeksoijamme tarkistaa automaattisesti verkkosivustosi ja löytää kaikki evästeet.

img
Mainosten esto

CMP voi automaattisesti estää tai viivyttää kaiken mainosmateriaalin verkkosivustollasi, kunnes vierailija on antanut suostumuksensa.

img
Turvallinen Euroopassa

Tallennamme kaikki tiedot suojattuihin tietokantoihin ja yksinomaan palvelimille Euroopassa.

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?


Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema...

Selkeä raportointi

Quantcast-vaihtoehtona Consentmanagerin Cookie-Robot tarjoaa myös sellaisen suuri määrä suodattimia . Sivunäkymät suodatetaan verkkotunnuksen, maan, suunnittelun, käyttöjärjestelmän, selaimen, laitteen ja päivämäärän mukaan. Jotta liikenne sujuisi sujuvasti, on ensin hankittava käyttäjän suostumus. Tämä tehdään suostumusnäytön kautta. Sinä voit Poistumisprosentti seurata ja selvittää, miksi tietyt käyttäjät poistuvat sivustolta nopeasti tekemättä ostoksia. Vientitoiminnon ansiosta kaikki tiedot voidaan helposti arvioida.

Mitä ovat verkkosivuston evästeet?

Tilanne on sinulle luultavasti tuttu: heti kun olet päässyt verkkosivustolle tai verkkokauppaan, näkyviin tulee banneri. Se kertoo jotain evästeestä - odota hetki, eivätkö nuo evästeet olleet englanniksi? Kun evästeet ilmestyvät verkkosivustolle, ne eivät ole herkullisia evästeitä, vaan pieniä tekstitiedostoja, jotka asetetaan sivustolle Välimuistissa olevan käyttäjän tietokone tahtoa. Evästeitä on erilaisia. Niin sanotut istuntoevästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivusto toimisi kunnolla ja jotta käyttäjät voivat tehdä sen kirjautuneena sisään tietyksi ajaksi jäädä. Näin on esimerkiksi verkkopankissa. Heti kun istunto on ohi, istunnon evästeet poistetaan. Tällaiset evästeet on tarkoitettu pääasiassa Verkkokaupat Etu: Jos potentiaalinen asiakas laittaa tavarat ostoskoriin, ne säästetään. Tämä lisää todennäköisyyttä, että asiakas palaa ja tekee tilauksen. Lisäksi evästeiden ansiosta sinun ei tarvitse kirjautua uudelleen sisään käyttäjänä käydessäsi samalla verkkosivustolla.

On kuitenkin olemassa myös "huonoja" evästeitä: seurantaevästeet arvioivat käyttäjien surffauskäyttäytymistä ja keräävät joskus henkilötietoja. Itse asiassa näiden evästeiden on tarkoitus mahdollistaa personoidun mainonnan aktivointi. Tästä syystä seurantaevästeet ovat niin suosittuja markkinoijien keskuudessa. Seurantaevästeiden ansiosta voit verkkosivujen ylläpitäjänä analysoida paremmin asiakkaidesi käyttäytymistä. Valitettavasti sillä, mikä on sinulle edullista, on melko negatiivinen vaikutus asiakkaisiisi. Evästeiden jäljittämisestä voi nopeasti tulla oikeudellinen riski. Loppujen lopuksi tiedostot keräävät paljon tietoa yksittäisistä käyttäjistä. Usein käy niin, että seurantaevästeet asettavat kolmannen osapuolen palveluntarjoajat, jotka seuraavat kuluttajien käyttäytymistä tällä tavalla useiden vuosien ajan. Varmistamme läpinäkyvyyden. Julkaisijoiden evästeratkaisumme on suunnattu portaalin ylläpitäjille, jotka haluavat olla turvassa ja haluavat olla keskeinen luottamuselementti suostumuksenhallintajärjestelmämme kanssa. Koska sillä ei ole väliä, onko se verkkokauppa vai uutisportaali. Luottamus on aina taloudellisen menestyksen perusta. Tutkimukset vahvistavat tämän myös Internetissä. Ja se, mikä koskee verkkokauppoja, on aina julkaisijoiden vakavuuskysymys. Jos lukija suostuu, voit laillisesti tallentaa ja arvioida tietoja. Nämä tiedot tarjoavat lisäarvoa ennusteelle. Miten käyttäjät pääsevät verkkosivustollesi? Mitä luetaan, mitä artikkeleita jaetaan? Se on missiomme, jonka toteutamme myös sinulle. Teknisesti ja juridisesti ajan tasalla.

Tietenkin consentmanager toimii myös ...

GDPR ja CCPA

GDPR:n lisäksi CCPA. klo Kalifornian kuluttajansuojalaki Se on Yhdysvaltain Kalifornian osavaltion tietosuojalaki, jonka sisältö on samanlainen kuin GDPR. Jos sinä Kalifornian asiakkaita varmista, että verkkosivustosi on CCPA-yhteensopiva.

Mitä GDPR tarkoittaa evästeiden käytölle?

GDPR:n mukaan jokainen verkkosivusto tarvitsee evästebannerin. Käyttäjän on voitava itse päättää, mitkä evästeet hän sallii - joten he saavat sallia ei valintamerkkejä etukäteen tahtoa. Evästebannerin tulee ilmestyä välittömästi, mutta se ei saa peittää painatusta. Lisäksi GDPR, että Oikeusperusta evästeiden käytölle kutsutaan.

Etsitkö Quantcast-vaihtoehtoa? Tarjouksemme sinulle:

Consentmanagerin evästerobotin avulla Quantcast-vaihtoehtona voit olla varma, että vain GDPR-yhteensopivat evästeet kunto. Hanki kätevä työkalu verkkosivustollesi jo tänään ja anna sen hallita kaikkia evästeitä.

FAQ

Consentmanagerin evästerobotti tarkistaa verkkosivustollasi uusia evästeitä joka päivä ja ilmoittaa, ovatko kaikki evästeet GDPR-yhteensopivia.

Tämä direktiivi on ollut voimassa toukokuusta 2018 lähtien kaikkiin verkkosivujen ylläpitäjiin Euroopan unionissa sekä sivustoihin, jotka tarjoavat palveluita tai tavaroita Euroopan unionin alueella.

Consentmanager tarjoaa itsensä Quantcast-vaihtoehtona. Consentmanager noudattaa tiukasti GDPR:n vaatimuksia.

CMP

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

Ottaa yhteyttä