Evästebannerit julkaisijoille ja julkaisijoille

tarpeisiin ja etuihin

Julkaisijana tai kustantajan ylläpitäjänä tietosuojalla on ollut merkittävä rooli ainakin GDPR:n jälkeen. Evästeet ja muut seurantalaitteet vaativat käyttäjiesi nimenomaisen suostumuksen. Tämä koskee myös muutamien Yhdysvaltain osavaltioiden tietosuojalakeja, jotka tulevat voimaan vuonna 2023. Nimemme kertoo kaiken. Julkaisijoiden Cookie Consent Manager – ohjelman avulla olet turvassa — jopa kansainvälisellä tasolla uuden IAB GPP – Standard avulla .

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

ilmoittautuminen vaaditaan

Evästeen suostumus julkaisijoille ja laillinen tausta

  • Se, mitä käyttäjät tekevät verkkosivustollasi, on yksityisasia. Siksi liittovaltion tuomioistuin (BGH) päätti, että evästeet, jotka kerätään markkinatutkimusta ja mainontaa varten , edellyttävät yleensä käyttäjän tietoista suostumusta. Tämä tuomio asettaa julkaisijoille kaksinkertaisen ongelman. Toisaalta on kysymys käytännön täytäntöönpanosta; toisaalta tietysti mainostulojen ongelma, joka pienenee joka tapauksessa. Jos käyttäjät kieltäytyvät suostumuksesta, klassisen verkkomarkkinoinnin tehokkuus jää läpinäkymättömäksi. Tytäryhtiöt hyppäävät pois ja niitä voidaan hankkia vähemmän. Siksi tarjoamme ratkaisuja, jotka kunnioittavat yksityisyyttä , mutta pyytävät asiakkaita suostumaan mainosevästeisiin.
  • Varmistamme läpinäkyvyyden. Julkaisijoiden evästeratkaisumme on suunnattu portaalin ylläpitäjille, jotka haluavat pelata varman päälle. Ja haluat pelata keskeisen luottamuselementin suostumuksen hallintajärjestelmällämme. Koska sillä ei ole väliä, onko se verkkokauppa vai uutisportaali. Luottamus on aina taloudellisen menestyksen perusta. Tutkimukset osoittavat tämän myös Internetissä. Ja se, mikä koskee verkkokauppoja, on aina julkaisijoiden vakavuuskysymys. Jos lukija antaa suostumuksesi, voit laillisesti tallentaa ja arvioida tietoja. Tämän seurauksena tämä tieto tarjoaa ennusteista lisäarvoa. Miten käyttäjät pääsevät verkkosivustollesi? Mitä luetaan, mitä artikkeleita jaetaan? Se on missiomme, jonka toteutamme myös sinulle. Teknisesti ja juridisesti ajan tasalla.

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja e-tietosuojavaatimuksia.

Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

… ja paljon muuta.

yleiskatsaus ja tarpeet

Cookie Consent Manager for Publishers

  • Syyt

    Syyt suostumusjohtajien mukaan ottamiseen ovat selvät. Joka kerta kun verkkosivustoa käytetään, tietoja on käsiteltävä. Tämä ei koske vain julkaisijan mainontaa, vaan myös päivittäistä toimintaa.

  • Hyviä evästeratkaisuja julkaisijoille voidaan helposti integroida verkkosivustolle. Intuitiivinen käyttö on edellytys evästesisällön määrittämiselle julkaisijoille ilman suurta teknistä asiantuntemusta.
  • IAB:n mukainen suostumuksen hallinta

    Käytössä on standardoitu kehys vierailijoiden suostumuksen saamiseksi laillisesti turvallisella tavalla. Tämän esitteli toimialaliitto IAB Europe (International Advertising Bureau) huhtikuussa 2018.

    Niin kutsutun IAB Transparency & Consent Frameworkin (IAB TCF) tarkoituksena on varmistaa, että suostumus on standardoitu koko toimialalla. Läpinäkyvyys on kaikenkaikkiaan Kaikki ammattimaiset mainonta- ja verkkomarkkinointitoimenpiteet sisältävät tietoja eri palveluntarjoajilta.

  • Tämä tekee tehtävästä monimutkaisen: vierailijoiden suostumusta koskevien tietojen tulee pysyä jäljitettävissä koko verkkomarkkinointiprosessin ajan. Hallitsemme tämän monimutkaisuuden ja muunnamme tietojen integroinnin käyttäjäystävälliseksi ja lainmukaiseksi kokemukseksi.
  • IAB GPP – uusi tekninen Standard

    IAB GPP (Global Privacy Platform) on IAB TCF v2:n jatkokehitys. Kehitys tuli tarpeelliseksi myös kansainvälisten tietosuojalainsäädännön muutosten huomioon ottamiseksi. Vuodesta 2023 alkaen tämä koskee Yhdysvaltain Kalifornian (CCPA/CPRA), Virginian (VCDPA), Coloradon (CPA), Utahin (UCPA) ja Connecticutin (CAPDP) lainsäädäntöä sekä Yhdysvaltain kansallista tietosuojaa.

    Jos verkkosivustoilla tai sovelluksissa ei ole lainmukaisia opt-in/opt-out-sovelluksia, verkkosivustosta vastuussa olevat saavat vakavia sakkoja. consentmanager CMP:llä on jo tekniset vaatimukset tarvittavien asetusten tekemiseen.

  • Googlen vaatimukset mainoksille ETA:ssa ja Isossa-Britanniassa

    consentmanager on yksi ensimmäisistä yrityksistä , joka täyttää Googlen vaatimukset suostumuksen hallintaalustoille (CMP) integroidulla TCF-kehyksellä mainosten näyttämiseen ETA:ssa ja Isossa-Britanniassa . Tässä consentmanager erottuu luotettavana työkaluna, joka varmistaa korkeimmat vaatimustenmukaisuuden ja evästeiden hallinnan standardit. Näiden vaatimusten täyttäminen on tärkeä tae julkaisijoille siitä, että heidän käyttämänsä CMP täyttää Googlen tietosuojaehdot. Tämä vaatimus on erityisen tärkeä kumppaneille, jotka käyttävät Googlen julkaisijatuotteita – Google AdSensea, Ad Manageria tai AdMobia .

Seuraavan tason suostumus ja evästeiden hallinta

suostumushallinnan ominaisuudet

A/B-testaus

Sisäänrakennettu A/B-testaus ja automaattinen optimointi auttavat näyttämään vierailijoillesi parhaan suunnittelun.

Cookie Crawler

Sisäänrakennettu evästeindeksointirobotimme skannaa automaattisesti verkkosivustosi ja löytää kaikki evästeet.

Optimoitu pöytäkoneille, mobiililaitteille, AMP:lle, inApp Androidille ja iPhonelle/iOS:lle

Yhtenä harvoista ratkaisuistamme CMP voidaan integroida kaikkiin laitteisiin ja se toimii kaikenkokoisten näyttöjen kanssa.

Turvallinen Euroopassa

Tallennamme kaikki tiedot suojattuihin tietokantoihin ja yksinomaan palvelimille Euroopassa.

mainosten esto

CMP voi automaattisesti estää tai viivyttää kaikki mainokset verkkosivustollasi, kunnes vierailija on antanut suostumuksensa.

Yhdysvaltain tietosuojalakien noudattaminen

CPM-äänellänsä suostumusmanager tukee nykyisiä muutoksia (2023) Yhdysvaltain Kalifornian, Virginian, Coloradon, Utahin ja Connecticutin osavaltioiden tietosuojalakeihin. Äskettäin kehitetty tekninen standardi IAB GPP (Global Privacy Platform) varmistaa oikeudellisesti turvallisen osallistumis- ja kieltäytymisasetusten integroinnin kansainvälisellä tasolla.

Pakettimme kustantajille ja kustantajille

Basic

0
Pysyvästi ilmainen
Nettisivu
  • 5 000 katselukertaa / kuukausi sis.
  • GDPR-yhteensopiva
  • Valmiit mallit
  • 1 ryömintä/viikko
  • Tuki: liput
  • lisää Näkymät varattavissa
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • A/B-testaus ja optimointi
  • lisää käyttäjätilit

Beginner

19
Kuukausittain
verkkosivusto tai sovellus
  • 100 000 katselukertaa/kk sis.
  • lisää Näkymät:0.1  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • Muokattavat mallit
  • 3 indeksointia/päivä
  • Tuki: liput
  • A/B-testaus ja optimointi
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • lisää käyttäjätilit
Erittäin suosittu

Standard

49
Kuukausittain enintään
3 verkkosivustoa tai sovellusta
  • 1 miljoonaa katselukertaa / kuukausi sis.
  • lisää Näkymät:0,05  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • Muokattavat mallit
  • A/B-testaus ja optimointi
  • 10 indeksointia/päivä
  • Tuki: Lippu ja sähköposti
  • lisää käyttäjätilit

Agency

195
Kuukausittain enintään
20 verkkosivustoa tai sovellusta
  • 10 miljoonaa katselukertaa/kk sis.
  • lisää Näkymät:0,02  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • Muokattavat mallit
  • A/B-testaus ja optimointi
  • 100 indeksointia/päivä
  • 10 ylimääräistä käyttäjätilit
  • Tuki: Liput, sähköposti ja puhelin
  • Henkilökohtainen tilivastaava

Enterprise

Tarpeen vaatiessa
Kuukausihinta sopimuksen mukaan
  • Kaikki näkymät / kuukausi
  • lisää Näkymät:0,02  / 1000
  • GDPR-yhteensopiva
  • IAB TCF -yhteensopiva CMP
  • IAB GPP -standardi
  • Muokattavat mallit
  • A/B-testaus ja optimointi
  • Kaikki indeksoinnit/päivä
  • mikä tahansa lisäys. käyttäjätilit
  • Tuki: Liput, sähköposti ja puhelin
  • Henkilökohtainen tilivastaava

Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema

Evästeen suostumushallintaohjelmien edut julkaisijoille

Kaikella käyttäjäystävällisellä valmistelulla: Julkaisijoiden evästeiden suostumushallintamme ansiosta lainmukaisuus on luonnollisesti etusijalla. IAB TCF v2 :n – GDPR:n läpinäkyvyys- ja suostumuskehyksen (TCF) muutetun version – määritykset ovat sitovia täällä. Suostumussignaalit välitetään julkaisijoiden ja kolmannen osapuolen tarjoajien, kuten Googlen, Taboolan tai Xandrin, välillä tämän kehyksen kautta. Tämä takaa perusedellytyksen verkkomarkkinoinnin ammattimaiselle toiminnalle.

Tätä Standard jatkaa IAB:n uusi Global Privacy Platform (GPP) -alusta. Hän auttaa kustantajia ja kustantamoita globaalilla tasolla noudattamaan lakia, kun ne panevat täytäntöön siellä sovellettavia tietosuojalakeja. Vuodesta 2023 lähtien tämä koskee erityisesti uusia tietosuojasäännöksiä joissakin Yhdysvaltain osavaltioissa. consentmanager tarjoaa jo uuden Standard , joka parantaa julkaisijoiden ja julkaisijoiden markkina-asemaa.

Harkitsemme myös luovia ratkaisuja. Esimerkiksi PUR-liittymät. Kuten verkkoportaalissa ”Spiegel” tai itävaltalaisessa ” Standard ”, käyttäjät voivat valita, tarjotaanko rajoitettu versio ilman mainoksia vai maksullinen käyttöoikeus.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Tietysti consentmanager toimii myös…

CMP:t julkaisijoille

Hyödynnät julkaisijoiden suostumushallintaamme. Ja monessa suhteessa. Teknisenä alustana ne automatisoivat suostumuksen saamisen lainmukaisella tavalla. GDPR:n ohjeiden ja viimeisimpien tuomioiden mukaisesti, kuten evästebannereilla. Tuemme myös kansainvälistymistä. Erikoisratkaisuilla, jotka huomioivat kansainvälisten ohjeiden , kuten CCPA:n, noudattamisen.

Toinen suostumusten hallinnoijien keskeinen etu julkaisijoille on, että tällainen työkalu auttaa säilyttämään ja lisäämään mainostuloja. Syynä on muun muassa se, että tärkeät mainostajat sijoittavat mainontansa vain GDPR-yhteensopiville verkkosivustoille.

Mikä erottaa meidät muista

Asiakaslähtöisyys läpinäkyvyyden kautta

  • Mitä tarjoamme sinulle, välität myös asiakkaillesi. Julkaisijoiden evästeiden suostumuspäällikkömme edustavat huippuluokan ratkaisuja, joilla viestit yhdestä asiasta: turvallisuus ja tietosuoja otetaan vakavasti. Se, mitä käyttäjät haluavat jättää jälkeensä verkkosivustollesi, pysyy läpinäkyvänä. Alusta alkaen. Tämän seurauksena evästeiden suostumuksen hallintajärjestelmämme ovat keskeisiä luottamuspohjaisten asiakassuhteiden luomisessa .
  • Responsiivinen, mukautuva muotoilu on sanomattakin selvää nykyaikaisten julkaisijoiden evästeratkaisujen kanssa. Suostumusbannerin ulkoasu mukautuu käyttöjärjestelmään (esim. Windows, iOS tai Android) ja sopii eri näyttömuotoihin. Tämä on panoksemme optimaaliseen käyttökokemukseen kaikilla vakiolaitteilla
  • Asiakaslähtöisyys tarkoittaa meille myös: Suostumuksenhallintaratkaisut tulee myös integroida helposti ja huomaamattomasti olemassa oleviin verkkosivuihin suunnittelun suhteen . Jotta harmoninen yleisilme säilyy ja kävijät saavat luotettavan vaikutelman jokaisessa muodossa. Sillä ei ole väliä, onko se älypuhelimella, iPadilla tai Android-tabletilla. Tämä on panoksemme optimaaliseen käyttökokemukseen eri päätelaitteilla. Ja elänyt asiakaslähtöisyyttä.

Usein Kysytyt Kysymykset

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

Olemme koonneet yleisimmät kysymykset tähän, jotta voimme auttaa sinua muun muassa GDPR:n, CMP:n ja suostumuksen kanssa.

IAB:n GPP-standardi tarjoaa julkaisijoille ja julkaisijoille tekniset vaatimukset, joiden avulla heidän verkkosivustonsa tai sovelluksensa on tietosuojan mukainen. Painopiste on kansainvälisessä ulottuvuudessa. IAB GPP:tä käytetään erityisesti uusien tietosuojalakien yhteydessä, kuten useissa Yhdysvaltain osavaltioissa. Yrityksiä, jotka eivät noudata lakia, uhkaavat korkeat sakot, jotka liittovaltion oikeusministeri voi määrätä.
Lisäksi uuden standardin käyttö turvaa kustantajille ja kustantajille tulevaisuuden mainostulot, koska ilman uutta standardia verkkomainontaa ei tarjota ja myydä lähikuukausina Euroopassa eikä Yhdysvalloissa. Ja tietysti myös yksittäisillä asiakkailla on tärkeä rooli. Käyttäjä muuttuu yhä rajoittavammaksi tietojensa suostumuksella, jos hän ei voi olla varma, että yritykset käsittelevät niitä lainmukaisella tavalla.

Joka tapauksessa evästeen suostumusstrategia sisältää suostumusbannerin käytön. Hyvin harkittu Cookie ConsentManager julkaisijoille auttaa välttämään oikeudellisia riskejä. Lisäksi sinun tulee varmistaa, että tietosuojailmoituksesi päivitetään säännöllisesti Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen (ECJ) vaatimusten mukaisesti. Tämä sisältää myös evästekäytännön, joka sisältää tietosi evästeiden toiminnasta ja käyttöoikeuksista.

Cookie ConsentManagers julkaisijoille ovat ohjelmistoratkaisuja laillisesti turvalliseen suostumukseen evästeiden käyttöön. He pelaavat lippua vierailijoille. Tämä kysyy vierailijoilta verkkosivustolla vieraillessaan suostumusta evästeiden käytölle. Tämä tapahtuu jo ennen kuin asiakkaat näkevät todellisen sisällön. Vierailijat voivat kieltäytyä suostumuksesta tai sallia sen tietyssä määrin.

Jos käyttäjä kieltäytyy antamasta suostumusta, vastaavia tietoja ei välitetä. Tämän lisäksi vaaditaan evästeitä, jotka ovat teknisesti välttämättömiä verkkosivuston toiminnan kannalta. Kaikki muut evästeet on estettävä.

Vuodesta 2018 lähtien EU:n tietosuojaohjeet ovat edellyttäneet, että verkkosivuston vierailijoilta on pyydettävä suostumus ennen kuin sivusto edes asettaa evästeitä ja muita seurantalaitteita. Aiemmin monet verkkosivustojen tarjoajat tulkitsivat vaatimuksen opt-out-kielloksi. Evästeet asetettiin yleensä, kun käyttäjien oli ensin vastustettava. Tämä muuttuu valinnalla, joka on nyt erikseen annettu: Evästeet voidaan asettaa vain, jos käyttäjät (esim. Cookie ConsentManagerin kautta julkaisijoille) ovat antaneet suostumuksensa.

Huomaa, että emme voi tarjota oikeudellista neuvontaa. Jotkut tämän UKK:n kohdat voivat myös muuttua ajan myötä tai tuomioistuimet voivat tulkita niitä eri tavalla. Siksi sinun tulee aina kääntyä asianajajasi puoleen!