Cookie Consent Manager verkkokaupoille

Viimeistään vuoden aikana Yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) sähköinen yksityisyys on keskeinen oikeudellinen merkitys verkkokauppaa harjoittaessa. Epävarmuus on suuri. Uudet vaatimukset evästeiden ja muiden seurantatekniikoiden käytölle herättävät juridisia kysymyksiä sekä teknistä toteutusta ja suunnittelua. Tarjoamme all-in-one-ratkaisun. Kanssa Evästeiden suostumushallinta verkkokaupoille voit tiedustella, dokumentoida ja hallita suostumuksesi evästeiden käyttöön yksinkertaisella tavalla. Voit hyötyä palveluistamme. Lisäarvo sinulle ja asiakkaillesi? Avoimuus ja turvallisuus.

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja ePrivacy-standardeja...

Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.

… ja paljon muuta.

Evästeen suostumus verkkokaupoissa ja laillinen merkitys

Esityslista antoi päätöksen Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen (Euroopan yhteisöjen tuomioistuin) ennen. Kun käyttäjät vierailevat verkkokaupassasi, evästeiden avulla tapahtuva seuranta ei välttämättä enää tapahdu vain implisiittisellä suostumuksella. Mitä haluat seurata, on olla nimenomaisesti lueteltu. Asiakas tai asianomainen voi hyväksyä tai vastustaa käsittelyä. Tämän takia ovat Opt-in ratkaisut verkkokaupoissa ja muilla verkkosivuilla velvollisuus.

Täällä työskentelemme sinulle. Suunnittelemme ja toteutamme sinulle oikean suostumuksen hallintaratkaisun. varten Oikeusvarmuus ja luotettavuus. Tavoitteemme on maksimaalinen läpinäkyvyys kävijöillesi GDPR-yhteensopivalla tavalla joko verkkokaupoissa tai digitaalisissa markkinapaikoissa. Kokemus osoittaa, että muunnamme luottamushetket läpinäkyvyyden kautta korkeiksi hyväksymisprosentteiksi. Käyttäjäsi hyväksyvät evästeiden seurannan. Voit silti hyötyä kullan arvoisista tiedoista verkkomarkkinoinnissa.

Mitä evästeiden suostumuspäälliköt voivat tehdä verkkokaupoille

Kohteeseen GDPR-yhteensopiva Tällä suostumuksella hyödyt verkkokaupan erityisten evästeratkaisujen käytöstä. Tämä varmistaa, että verkkosivustosi on pyydettävä kaikilta käyttäjiltä heidän suostumustaan joka kerta kun he vierailevat, ennen se alkaa tallentaa seurantatietoja. Suostumuksen antamisen jälkeen voit tallentaa henkilötietoja laillisesti tai aseta evästeet. Käytettävyyden ja A/B testit, käyttäjien käyttäytymisen ymmärtämiseen ja tulkintaan sekä asiakkaidesi kohdentamiseen kohderyhmälähtöisesti, nämä tiedot ovat peräisin korvaamaton!

Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema...

Mitä me teemme

Sivuston ylläpitäjänä tai mainostajana voit käyttää verkkokauppojen evästeratkaisujamme Vierailijoiden suostumus saavuttaa. Suostumuksen jälkeen evästeesi ja seurantatyökalusi voivat seurata, tallentaa ja käsitellä tietoja. Teknisessä toteutuksessa verkkosivulle ilmestyy ponnahdusikkuna tai banneri tämän prosessin aikana. Tämä kysyy käyttäjältä, pitäisikö evästeiden käyttö ja tietojen kerääminen sallia ja missä määrin. Verkkokaupan vierailija voi mielentilastaan riippuen suostua erilaisiin käsittelytarkoituksiin tai olla suostumatta.
Utelias? Tarkista vain verkkosivustosi evästeindeksointirobotillamme!

Tämän avulla verkkokaupan evästeiden hyväksyntä varmistaa laillisesti turvallinen käyttäjän suostumuksen hallinta. Olet siis turvallisella puolella, ja vertailu muiden mainostajien ja kumppaneiden kanssa suostumuksen tyypistä ja laajuudesta on mahdollista.

Avoimuus takaa sen IAB:n avoimuus- ja suostumuskehys. Viestintävälineenä se näyttää, onko ja miten Osallistumismenettely hoitavat yksittäiset verkkokauppasi vierailijat. Olet mukana tässä kehyksessä julkaisijana ja markkinoijana sekä mainostajana, kuten Google, ja tietysti suostumuksen hallintaratkaisumme. Siitä voidaan nähdä, mihin käsittelytarkoituksiin ja mille palveluntarjoajalle asiakkaasi on suostunut. Verkkokauppojen evästeiden suostumuspäälliköt luovat tällaisen suostumusmerkkijonon. Tämä puolestaan luodaan evästeeseen. Tämän perusteella muut suostumuksen hallinnan tarjoajat voivat lukea tämän käyttäjän antaman tai puuttuvan suostumuksen.

Lähes jokainen kaupallisesti suuntautunut verkkosivusto kerää tietoja tällä tavalla. Tarvitaan vain minkä tahansa tietojenkäsittelytyökalun (esim. Google Analytics) tai widgetin käyttö Sosiaalisen median alusta kuten Facebook tai Twitter. Verkkokauppiaana, joka ottaa yhteyttä eurooppalaisiin käyttäjiin omien verkkosivustojensa kautta ja kerää heidän tietojaan, voit nauttia suurista eduista verkkokauppojen evästeiden suostumushallinnasta.

Pysyä ajan tasalla!

tilaa uutiskirje

Verkkokauppojen evästeiden suostumushallinta: tarpeet ja vaatimukset

Yksinkertaisen integroinnin lisäksi hyvä suostumuksen hallintaratkaisu edellyttää rajapintoja mahdollisimman moneen yleiseen kauppajärjestelmään. Hyvä suostumushallinta verkkokaupoille sisältää laajennuksia, jotka ovat hyödyllisiä järjestelmille, kuten Kauppatavarat, WooCommerce, TYPO3, Drupal, Gambio, PrestaShop, osCommerce ja muut sopivat. Evästeiden ja muiden seurantatekniikoiden estäminen tapahtuu automaattisesti, kun olet kopioinut verkkokauppojen evästeiden hyväksyntäkoodin sivullesi. Voit myös luottaa siihen, että evästeindeksointirobotti toimii automaattisesti.

Verkkokauppojen suostumushallinta: edut

Kaikki evästeet eivät ole samanlaisia. On erotettava Markkinointiin liittyvät evästeet teknisesti välttämättömistä evästeistä. Jos esimerkiksi kiinnostuneet laittavat tuotteita verkkokauppasi ostoskoriin, kauppajärjestelmäsi tallentaa tämän toiminnon käyttämällä teknisesti välttämättömiä evästeitä. Käyttäjä voi jatkaa ostoksia, avata selaimessa lisävälilehtiä ja vertailla tuotteita.

Itsepalvelutyökalu

Nykyaikainen evästeen suostumusratkaisu kartoittaa tällaiset tekniset realiteetit ja tekee niistä läpinäkyviä asiakkaille. Suostumushallintajärjestelmässämme yhdistyvät siis käytettävyyden, luottamuksen ja asiakaslähtöisyyden ulottuvuudet. Käytännössä hyödyt a yksinkertainen, intuitiivinen ja nopea integrointi. Suostumuksenhallintajärjestelmämme keskeinen huolenaihe on yksi korkea positiivinen napsautussuhde osallistumismenettelyssä. Tätä varten yhdistämme toimivuuden suunnittelukysymyksiin ja lisäämme sitä puolestasi Luottamustekijä paremman hyväksymisasteen kautta. Todennäköisyys kasvaa, että jatkat markkinointiin liittyvien evästeiden seuraamista, keräämistä ja käyttöä. Ja: Poistumisprosentit ovat alhaisemmat Oleskelun kesto verkkokaupassasi kasvaa.

Edut yhdellä silmäyksellä

Verkkokauppojen hyvä suostumushallinta tarjoaa jatkuvan yleiskatsauksen nykyisistä hyväksymis- ja poistumisprosentteista. Toisaalta se antaa tietoa siitä, miten asiakkaat tällä hetkellä käyttäytyvät, ja samalla paljastaa parannusmahdollisuuksia.

Tietojesi käsittely

Jokainen, joka haluaa tehdä markkinointia ammattimaisesti, voi turvautua lukemattomiin tietojenkäsittelyn tarjoajiin. Vain muutamassa vaiheessa voit valita suostumuksen hallintajärjestelmämme avulla palveluntarjoajat, joiden kanssa työskentelet.

Suunnittelu on kaikki kaikessa

Ihmiset eivät ole enää pitkään aikaan ostaneet vain työpöytätuotteita. Pidämme sydämellämme Googlen mottoa: "Mobile first!" Ja näytämme evästebannereitamme responsiivisesti kaikkialla, missä asiakkaat pääsevät verkkokauppaasi. Älypuhelimissa tai iPhoneissa, tableteissa tai iPadeissa.

Yksi responsiivinen muotoilu, joka mukautuu kaikkiin päätelaitteisiin, on sanomattakin selvää nykyaikaisilla verkkokauppojen evästeratkaisuilla. Näytettävien bannerien ulkonäkö mukautuu vastaavia käyttöjärjestelmiä (esim. Android tai iOS) ja sopii erikokoisiin näyttöihin. Näin voit tarjota asiakkaillesi optimaalisen käyttökokemuksen kaikilla yleisimmillä päätelaitteilla.

Ajantasalla

Muutamme oikeudellisen tilanteen muutokset tai viranomaisohjeet ajantasaisiksi ratkaisuiksi suostumushallintajärjestelmämme avulla. Jos oikeudellinen tilanne muuttuu, evästeen suostumusbannerisi säilyy asiakasystävällisenä ja lainmukaisena.

Hyvin harkitun suostumuspäällikön avulla nautit myös mahdollisuudesta testata verkkosivustoa muodossa A/B testit. Näin eri suostumusbannerin toteutuksia voidaan testata ja optimoida asiakkaiden reaktioiden suhteen. On olemassa suostumuksen hallintajärjestelmiä, jotka valitsevat testituloksista riippuen suunnittelun, jolla on positiivisimmat tulokset.

Itsepalvelutyökalu

Integrointi on helppoa ja nopeaa. Autamme kuitenkin mielellämme sinua integroimaan ratkaisumme, jos epäjohdonmukaisuuksia ilmenee. Kauppajärjestelmästä riippumatta.

Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema...

FAQ

Periaatteessa EU:n tietosuojasäännökset ovat säätäneet vuodesta 2018 lähtien, että käyttäjiltä pyydetään suostumus ennen evästeiden asettamista. Tällä tavalla sinun pitäisi pystyä estämään evästeiden asettaminen. Aiemmin monet verkkosivustojen tarjoajat tulkitsivat tämän vaatimuksen kieltäytymisenä heidän edukseensa. Tämä tarkoitti, että asetettiin evästeet, joita käyttäjien oli ensin vastustettava. Opt-in-menettely, joka on käyttäjän kannalta vaarattomampi, on nyt nimenomaisesti pakollinen. Cookie Consent Managerin avulla voit luottaa menettelyn lainmukaiseen toteutukseen.

Lainsäätäjät edellyttävät verkkokaupan tai muun verkkosivuston vierailijan suostumusta, jos sivusto käyttää evästeitä, jotka ylittävät sivuston käytön. Jos annat käyttäjillesi mahdollisuuden vastustaa evästeiden käyttöä verkkokauppojen evästeiden suostumushallinnan kautta, he pysyvät laillisesti turvassa.

Jos evästeiden käyttöön ei ole annettu suostumusta, vastaavia tietoja ei voida siirtää. Teknisesti pakolliset evästeet eivät sisälly tähän. Tämä mahdollistaa verkkosivustosi toiminnan. Kaikki muut evästeet on estettävä.

CMP

Etkö ole varma, tarvitsetko CMP:tä?

Jos et ole varma tarvitsetko CMP:tä vai et, ota yhteyttä - autamme sinua löytämään oikean ratkaisun yrityksellesi!

Ottaa yhteyttä