Builderall GDPR-evästeratkaisu
consentmanager:n avulla teet Builderall-verkkosivustostasi GDPR-yhteensopivan:
- Helppo integroida
- GDPR- ja ePrivacy-yhteensopiva
- Virallinen IAB TCF v2 CMP
- Yhteensopiva kaikkien mainospalvelimien kanssa (mukaan lukien GAM / AdSense)
- Täysin muokattavissa suunnittelusi mukaan
- integroitu evästeindeksointirobotti
- Näyttö yli 30 kielellä

Olemme jo auttaneet yli 25 000 verkkosivustoa noudattamaan GDPR-, TTDSG- ja ePrivacy-standardeja...
Asiakkaidemme joukossa on joitain maailman suurimmista verkkosivustoista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä.
… ja paljon muuta.
Huomaa: Vaikka ConsentManager CMP tarjoaa monia toimintoja, kuten kolmannen osapuolen koodien ja evästeiden eston, kaikki asiakkaamme eivät käytä kaikkia toimintoja. Älä arvioi toimintojamme vain sen perusteella, miten asiakkaamme käyttävät työkaluamme.
Lakimiesten ja tietosuojavastaavien suosittelema...

Reagointikykyä
Nykyään responsiivinen sopeutuminen on sanomattakin selvää. Asiakkaat ovat ylivoimaisia erilaisia päätelaitteita eri näyttökooilla ja käyttöjärjestelmillä myös nettisivuilla. Suostumushallinnan evästebanneri mukautuu aina vastaaviin parametreihin. Tällä tavalla sisältö voidaan esittää optimaalisesti GDPR:n mukaisesti. Riippumatta siitä, onko pääsy älypuhelimella, tabletilla vai pöytäkoneella, evästebanneri voi aina edistää koordinointia GDPR:n kanssa.

monikielisyys
Koska yhä useammat verkkosivut kansainvälisesti suuntautunut monikielinen suostumusratkaisu on tärkeä. Kansainväliset asiakkaat haluavat myös ymmärtää, mihin evästeisiin he suostuvat. Tästä syystä suostumushallinnan evästebanneri saatavilla yli 30 kielellä. Tämä tarkoittaa, että verkkosivustosi sopii kielellisesti GDPR-alueelle ja paljon pidemmälle.

yhteensopivuus
Modulaarinen verkkosivustojärjestelmä perustuu laajennuksiin ja laajennuksiin. Myös muita järjestelmiä lisätään usein rajapintojen kautta. Tämä vaatii pitkälle menevä yhteensopivuus ja yhteentoimivuus. Yhdessä erilaisten evästebannerien kanssa suostumushallinta on yhteensopiva useiden yleisten tag-hallintaohjelmien, kauppajärjestelmien ja lähes kaikkien Googlen tuotteiden ja mainospalvelimien kanssa.
Miksi olemme parempia kuin muut työkalut...
Korkeampi hyväksymisprosentti ja pienempi poistumisprosentti
consentmanager.fi CMP:tä käyttävät asiakkaat saavuttavat huomattavasti korkeammat hyväksymisprosentit ja pienemmät poistumisprosentit (vierailijat, jotka poistuvat sivustolta uudelleen) kuin muilla työkaluilla.
Tämä on sinulle todella tärkeää: Vain korkealla hyväksynnällä voit saavuttaa verkkosivustosi täyden potentiaalin (esim. myydä yhä kalliimpia verkkomainoksia). Ja vain kun poistumisprosentti on alhainen, voit palvella kävijöitäsi parhaalla mahdollisella tavalla.
Siksi consentmanager.fi tarjoaa monia ominaisuuksia, joita et löydä muilla työkaluilla:
- Hyväksymisasteen ja poistumisprosentin mittaus
consentmanager.fi on ainoa ratkaisu, joka antaa sinulle täydellisen yleiskatsauksen siitä, mitä verkkosivustollasi tapahtuu ja kuinka kävijät reagoivat suostumuskerrokseen ja ovat vuorovaikutuksessa sen kanssa. - A/B-testaus ja optimointi
GDPR-suostumusalustamme on ainoa ratkaisu, jonka avulla voit testata ja automaattisesti optimoida useita suostumuskerroksen malleja samanaikaisesti. Järjestelmä valitsee sitten automaattisesti parhaan tuloksen tuottavan mallin. - Automaattinen näyttö 29 kielellä
CMP:ssämme on tekstejä 29 kielellä kaikissa Euroopan maissa. - Optimoitu käyttöliittymä pöytäkoneille, mobiililaitteille, AMP-sivustoille ja inApp Androidille ja iPhonelle/iOS:lle
Yhtenä harvoista ratkaisuistamme CMP voidaan integroida kaikkiin laitteisiin ja se toimii kaikenkokoisten näyttöjen kanssa.

ominaisuudet

Responsiivinen
Yksi CMP kaikille laitteille: riippumatta siitä, onko se verkko, mobiili tai inApp. CMP mukautuu automaattisesti näyttöön.

A/B testit
Integroidut A/B-testit ja automaattinen optimointi auttavat näyttämään vierailijoille parhaan suunnittelun.

Evästeiden indeksointirobotti
Integroitu evästeindeksoijamme tarkistaa automaattisesti verkkosivustosi ja löytää kaikki evästeet.

Mainosten esto
CMP voi automaattisesti estää tai viivyttää kaiken mainosmateriaalin verkkosivustollasi, kunnes vierailija on antanut suostumuksensa.

Turvallinen Euroopassa
Tallennamme kaikki tiedot suojattuihin tietokantoihin ja yksinomaan palvelimille Euroopassa.
Tietenkin consentmanager toimii myös ...
paketteja
perus
Ilmaiseksi
- yleiskatsaus
Sivun enimmäiskatselukerrat kuukaudessa
5 000Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)
ei mahdollistaVerkkosivustoja enintään / max. Sovellukset
1GDPR-yhteensopiva
- Suunnittelut / säädöt
Valmiit mallit / aloita heti
- Evästeiden indeksointirobotti
Indeksointirobotteja viikossa
1
- Tuki / SLA
Tuki lipulla
oletuksena
pois
49 €
kuukaudessa
- yleiskatsaus
Kaikki peruspaketin toiminnot plus:
Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan
1 000 000Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)
0,05 €IAB TCF -yhteensopiva CMP
Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset
3
- Suunnittelut / säädöt
Kaikki peruspaketin toiminnot plus:
Yrityksesi logo
Omien kuvioiden luominen
3Vaihda tekstit
A / B-testaus ja optimointi
- Evästeiden indeksointirobotti
Indeksointirobotteja päivässä
10
- Tuki / SLA
Tuki lipulla
Tuki sähköpostitse
Virastopois
195 €
kuukaudessa
- yleiskatsaus
Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:
Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan
10 000 000Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)
0,02 €Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset
20
- Suunnittelut / säädöt
Omien kuvioiden luominen
20A / B-testaus ja optimointi
- Käyttäjätilit
Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:
Lisäkäyttäjätilit
10Käyttäjän oikeudet
- Evästeiden indeksointirobotti
Indeksointirobotteja päivässä
100
- Tuki / SLA
Tuki lipulla
Tuki sähköpostitse
Tuki puhelimitse
Yrityspois
Ota meihin yhteyttä
- yleiskatsaus
Kaikki virastopaketin toiminnot sekä:
Sivun näyttökerrat / kuukausi sisältyy hintaan
35 000 000Sivun lisäkatselut (hinta per 1000)
0,02 €Verkkosivustoja enintään / max. Sovellukset
rajoittamaton
- Suunnittelut / säädöt
Omien kuvioiden luominen
erikseen
- Käyttäjätilit
Kaikki vakiopaketin toiminnot plus:
Lisäkäyttäjätilit
erikseenKäyttäjän oikeudet
- Evästeiden indeksointirobotti
Indeksointirobotteja päivässä
300
- Tuki / SLA
Tuki lipulla
Tuki sähköpostitse
Tuki puhelimitse
Omistettu tuki
SLA
99,91 TP1T
- Valkoinen etiketti
Valkoinen etikettiliuos
Päätösmanager.net-logon poistaminen
CMP omalla verkkotunnuksellasi
Suostumuksen hallinta
Miten tämä toimii?
CMP-ratkaisumme on erittäin helppo integroida: kirjaudu vain suostumusmanager.de-tilillesi, määritä verkkosivustosi, luo koodi ja liitä se verkkosivustollesi. Alustamme alkaa automaattisesti saada hyväksyntää vierailijoiltasi. Lisäksi mainostajat ja muut kumppanit voivat välittömästi kommunikoida suoraan CMP:n kanssa IAB:n standardoiman API:n kautta ja tiedustella, onko mainontatoimenpiteisiin suostuttu.
Uutta: Uusi "Suostumusoptimointityökalumme" määrittää automaattisesti, mikä lukuisista suunnitteluvaihtoehdoista sopii parhaiten vierailijoillesi. Se näyttää automaattisesti suunnittelun, joka parhaiten rohkaisee kävijöitäsi sopimaan ja varmistaa siten korkeat hyväksymisprosentit!


Raportit ja tilastot
Tutustu vierailijoihin
Contentmananger.de CMP tarjoaa sinulle paljon arvioita vierailijoidesi eri puolista. Tämä kertoo tarkalleen kuinka monta verkkosivustokäyntiä ja siten käyttökelpoisia mainoksia tulee suostumuksensa antaneilta käyttäjiltä ja kuinka monta negatiivisilta vierailijoilta. Arvioi tarkalleen, mikä muotoilu toimii parhaiten, tai vertaa työpöytäkävijöitä mobiilivierailijoihin. Laajat suodatin- ja ryhmittelyvaihtoehdomme antavat sinun vastata lähes kaikkiin kysymyksiin yhdessä raportissa.
tiimi

Jan Winkler
Jan on perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on työskennellyt AdTech-alalla yrityksille, kuten AdTiger tai AdSpirit 15 vuoden ajan.

Christofer Linusson
Christofer johtaa Saksan haaratoimistoa Hampurissa. Hän on kutsunut digitaalista teollisuutta erikoisalakseen noin 10 vuoden ajan.
CMP kaikille
Yli 30 kieltä
Ymmärrettävää
CMP tukee kaikkia 29 virallista kieltä, joilla GDPR on voimassa. Jokaiselle vierailijalle näytetään automaattisesti sopiva teksti.

Sinun suunnittelusi
Muokattava
CMP on täysin muokattavissa vastaamaan suunnittelutarpeitasi. Olipa kyseessä sitten kirjasintyyli, värit, välit, kehykset, tekstit tai logosi – voit mukauttaa kaiken tarpeidesi mukaan.

FAQ
Olemme koonneet tähän yleisimmät kysymykset, jotta voimme auttaa sinua muun muassa GDPR:n, CMP:n ja suostumuksen kanssa.
Huomaa, että emme voi tarjota oikeudellista neuvontaa. Jotkut tämän UKK:n kohdat voivat myös muuttua ajan myötä tai tuomioistuimet voivat tulkita niitä eri tavalla. Siksi sinun on aina otettava yhteyttä lakimieheen!
Tarvitsenko CMP:n?
Lyhyt vastaus: Luultavasti kyllä. Pitkä vastaus: Jos yrityksesi sijaitsee ETA:ssa (Euroopan talousalueella) tai jos esimerkiksi olet tekemisissä tämän alueen kuluttajien/vierailijoiden kanssa verkkosivustollasi ja haluat näyttää heille mainoksia, on hyvin todennäköistä, että saat henkilökohtaisia tiedot prosessin muodossa vierailijan IP-osoite. Tätä varten on hankittava vierailijan suostumus GDPR:n mukaisesti. Tarvitset CMP:n hyväksynnän saamiseksi.
Milloin se tulee tarpeelliseksi?
GDPR tulee voimaan 25.5.2018. Siitä päivästä lähtien tarvitset todennäköisesti CMP:n
Miten saan vierailijan suostumuksen?
Integroimalla CMP verkkosivustollesi 😉 CMP näyttää vierailijoillesi viestin, jossa heitä pyydetään antamaan suostumus. Tallennamme vierailijan päätöksen ja toimitamme sen mainostajien ja heidän muiden kumppaneidensa saataville, jotta he tietävät, saavatko he/miten he käsitellä henkilötietoja.
Onko estetty kolmannen osapuolen palveluntarjoajat, joilla ei ole suostumusta?
Kyllä, CMP tarjoaa mahdollisuuden estää mainostajia tai koodeja, jotka eivät ole saaneet suostumusta käyttäjältä.
Onko se monimutkaista?
Ei! Yksinkertaisimmassa tapauksessa integroi koodimme verkkosivustollesi - siinä kaikki!
Onko evästeen suostumusratkaisu yhteensopiva AdServerin, SSP:n, DSP:n, AdExchangen, Google AdSensen, DFP:n, Google Adsin jne. kanssa?
Joo. Suostumusratkaisumme noudattaa IAB:n TCF-spesifikaatiota ja on IAB:n sertifioima. Tämä antaa palveluntarjoajille mahdollisuuden saada automaattisesti suostumustiedot API:lta ja käyttää niitä sen mukaisesti. Tarjoamme myös automaattisen estomekanismin koodien estämiseen niin kauan kuin käyttäjä ei ole antanut suostumusta. Tämä toimii monien palveluntarjoajien, kuten Google Analyticsin, Piwikin, DFP/Google Adsin tai SSP:iden, kuten Google Adsense, Pubmatic, Rubicon, OpenX tai Appnexus, kanssa.
Onko CMP yhteensopiva Tag Managerini tai Analytics-ohjelmistoni, kuten Google TagManager (GTM), Adobe Tag Manager, Tealium iQ, HotJar, Hubspot jne., kanssa?
Joo. GDPR-ratkaisumme lähettää JavaScript-muuttujia ja niin sanottuja tietokerroksia, joita voidaan käyttää useimpien tunnisteenhallintaohjelmistojen kanssa. Monille tunnisteiden hallinnoijille meillä on myös erityisiä tietokerroksia ja rakenteita, jotka helpottavat vuorovaikutusta entisestään. Tuettuja taginhallinta- ja analytiikkaohjelmistoja ovat AT Tasty, Adbobe Anyltics, Adometry, Chartbeat, CXsense, Google Analytics, Eulerian, Hitjar, Hubspot, Salesforce, LinkedIn, Mouseflow, Nielsen, Parse.ly tai Webtrekk
Onko evästelaajennuksesi yhteensopiva sisällönhallintajärjestelmäni WordPressin, Joomlan, Typo3:n, Woocommercen, Magenton, Drupalin, Bootstrapin, ... kanssa?
Joo. Suostumusratkaisumme voidaan integroida kaikkiin sisällönhallintajärjestelmiin (CMS) ja myymäläjärjestelmiin. Tuettuja sisällönhallintajärjestelmiä ja ostosjärjestelmiä ovat WordPress, Joomla, Typo3, Dupal, eZ Publish, Magento, phpWiki, PrestaShop, osCommerce, OXID eShop, WooCommerece ja monet muut.
Mitä tämä maksaa?
Peruspakettimme on ilmainen ja sisältää jopa 10 000 sivun katselukertaa kuukaudessa. Vakiopakettimme alkaa 50 eurosta kuukaudessa ja sisältää 2,5 miljoonaa sivun katselukertaa. 2,5 miljoonasta sivun katselukerrasta alkaen veloitamme 0,02 euroa jokaisesta 1000 lisäsivun katselukerrasta.
Mitä Peruspaketissa tapahtuu 10 000 sivun katselun jälkeen?
Heti kun 10 000 sivun katselukertaa saavutetaan kuukaudessa, CMP lopettaa automaattisesti suostumuskerroksen toimittamisen, eivätkä vierailijasi voi enää antaa suostumustaan. EMME laskuta sinua automaattisesti tai päivitä korkeampaan pakettiin – peruspaketti on aina ilmainen.
Mikä CMP muuten on?
CMP tulee sanoista Consent Management Provider tai synonyymi Consent Management Platform. Joissakin tapauksissa käytetään myös Choice Management Platformia tai Choice Management Provideria. Kaikissa tapauksissa se on sama: Se on ohjelmisto tai palvelu, joka tarjoaa verkkosivuston kävijälle läpinäkyvyyden tietojen käsittelyssä ja tarjoaa mahdollisuuden antaa suostumuksen tiettyihin tarkoituksiin, kuten evästeisiin, markkinointiin, analysointiin tai personointiin.