Uusi

kategoria : Uusi

Osa työhönämme suostumusmanagerilla on nähdä, mitä markkinat tekevät. Siksi otimme 100 parasta saksalaista verkkokauppaa ja tarkastelimme missä, milloin ja mitä evästeitä asetetaan ja millaisia evästebannereita käytetään. Tulos: kysyntä on tukossa. Continue Reading

kategoria : Uusi

Contentpass-integraatio Yhdessä kumppanimme contentpassin kanssa olemme integroineet ”PUR-mallin” suoraan suostumushallintaan. Julkaisijat ja julkaisijat voivat nyt integroida sisältöpassin suoraan suostumusmanager-suunnittelusta – ilman monimutkaista ohjelmointia tai koodien vaihtoa: vierailija voi joko suostua mainosten näyttämiseen tai nauttia mainoksittomasta verkkosivustosta contentpassilla hintaan 2,99 euroa kuukaudessa. Tulot jaetaan verkkosivuston ja sisältöpassin välillä vastaavasti. (lisätietoa ) Poista evästeet automaattisesti Suuren kysynnän … Continue Reading

kategoria : Uusi

Indeksointirobotin päivitykset Olemme tehneet indeksointirobotiin useita päivityksiä. Indeksointirobotti on nyt paljon nopeampi ja tarkempi tuloksissa. Lisää evästeitä luokitellaan nyt automaattisesti ja määritetään oikealle palveluntarjoajalle. Lisäsimme myös joitain uusia asetuksia indeksointirobotille (esim. salasanaalueiden indeksointi ja verkkotunnusten/polkujen poissulkeminen indeksoinnista). Evästeet ja paikallinen tallennustila Paikallinen tallennus on tapa tallentaa tietoja laitteeseen. Se on hyvin samanlainen kuin evästeet, mutta … Continue Reading

kategoria : Uusi

rekisterinpitäjä GDPR:n periaate on kertoa selkeästi, kuka käsittelee mitäkin tietoja ja mihin tarkoitukseen. Varmistaakseen enemmän avoimuutta verkkosivuston vierailijalle, suostumusmanager tarjoaa nyt mahdollisuuden nimetä rekisterinpitäjä ja tietosuojavastaava suoraan suostumuskerrokseen. Ota näyttö käyttöön siirtymällä kohtaan Valikko > CMP:t > Muokkaa ja valitsemalla Näytön omistaja -valintaruutu. Tärkeitä tuomioita Saksassa ja Ranskassa Viime viikkoina Saksassa ja Ranskassa on tehty … Continue Reading

kategoria : Uusi

raportteja Suuren kysynnän vuoksi olemme tässä kuussa keskittyneet raporttien parantamiseen. Mukavamman latausnäkymän lisäksi olemme jälleen laajentaneet raportoinnin laajuutta ja nyt myös kirjaamalla käyntejä, ohitettuja suostumustasoja, aktiivisia hyppyjä ja paljon muuta. Tämä antaa sinulle entistä kattavamman kuvan siitä, kuinka kävijät ovat vuorovaikutuksessa suostumuskerroksen kanssa. Google Analytics ja eTracker Olemme myös yksinkertaistaneet Googlen ja eTrackerin analyysityökalujen asennusta … Continue Reading

kategoria : Uusi

Uudet nettisivumme ovat täällä Meillä on ilo esitellä teille uusi logomme ja uudet verkkosivumme. Tunnettu kuusikulmiomme on säilynyt, mutta on nyt tuoreempi ja nykyaikaisempi. Muutokset IAB:n TCF-käytäntöön Kuten edellisessä uutiskirjeessä ilmoitettiin, IAB on muuttanut IAB TCF:ään osallistumisen ohjeita. Huomioi seuraavat muutokset: Teema-asetuksissa näkyy nyt värikontrastiarvo määritettäessä hyväksymis-/hylkäämis-/asetukset-/tallennuspainikkeiden väriä. IAB edellyttää värikontrastin olevan vähintään 5:1 (etualalla … Continue Reading

kategoria : Uusi

Ranskan tietosuojaviranomainen CNIL on ollut erittäin aktiivinen viime viikkoina ja on määrännyt erilaisia rangaistuksia evästeiden ja tietojenkäsittelyn virheellisistä kuvauksista suuryritysten verkkosivuilla. Tässä on lyhyt katsaus. Google – 100 miljoonan euron sakko Joulukuun 2020 alussa määrättiin tähän mennessä suurin rangaistus ”evästerikkomuksista” – täällä Googlea vastaan. Yhteensä CNIL määräsi 100 miljoonan euron sakon – 60 miljoonaa Google … Continue Reading

kategoria : Uusi

Ala-Saksin osavaltion tietosuojavaltuutettu on julkaissut uudet ohjeet ja ohjeet siitä, miltä vaatimustenmukaisen suostumuskerroksen tulisi näyttää. Tärkeimmät tiedot on tiivistetty tähän. Continue Reading