Uusi

Uutiskirje 2021/02


Contentpass-integraatio

Yhdessä kumppanimme contentpassin kanssa olemme integroineet ”PUR-mallin” suoraan suostumushallintaan. Julkaisijat ja julkaisijat voivat nyt integroida sisältöpassin suoraan suostumusmanager-suunnittelusta – ilman monimutkaista ohjelmointia tai koodien vaihtoa: vierailija voi joko suostua mainosten näyttämiseen tai nauttia mainoksittomasta verkkosivustosta contentpassilla hintaan 2,99 euroa kuukaudessa. Tulot jaetaan verkkosivuston ja sisältöpassin välillä vastaavasti. (lisätietoa )

Poista evästeet automaattisesti

Suuren kysynnän vuoksi olemme ottaneet käyttöön ominaisuuden, jonka avulla voit aktiivisesti poistaa evästeitä. Vaikka emme yleensä suosittele sitä, se voi silti olla mielenkiintoinen joissakin käyttötapauksissa. Aktivoituessaan CMP voi jatkossa itsenäisesti poistaa evästeet, joiden tarjoajalle kävijä ei ole antanut suostumustaan. (lisätietoa )

Lisää uusia ominaisuuksia ja muutoksia

  • Lisätty kaksivaiheinen todennus
  • Google Limited Ads -tuki
  • Automaattisten estokoodien yksinkertaistaminen
  • Virheenkorjauksia raportoinnissa
  • Mahdollisuus erottaa suostumus ja oikeutettu etu (IAB TCF)
  • … ja paljon enemmän.

lisää kommentteja

EDPB opinion on pay or consent model
Oikein, Uusi

EDPB :n äskettäinen päätös ”Suostumus tai maksa” -malleista verkkoalustoille

Alankomaiden, Norjan ja Saksan (Hamburgin) sääntelyviranomaiset ovat pyytäneet Euroopan tietosuojaneuvostolta ( EDPB ) lausuntoa siitä, voivatko suuret verkkoalustat käyttää käyttäytymiseen perustuvassa mainonnassa ”suostumus tai maksa” -malleja pätevästi ja vapaaehtoisesti. käyttäjän suostumus. Taustalla oli Metan lokakuussa 2023 lanseeraama tilausmalli, jossa käyttäjillä on mahdollisuus joko maksaa kuukausimaksua Metan palvelujen käytöstä ilman mainontaa tai käyttää palveluita ilmaiseksi ja […]
New regulations US 2024
Oikein

Yhdysvaltain uudet tietosuojalait astuvat voimaan vuonna 2024: Päivitä Yhdysvaltoihin liittyvät tietosuoja-asetukset

Yhdysvalloissa uudet tietosuojalait tulevat voimaan vuoden 2024 toisella puoliskolla – Floridassa, Texasissa, Oregonissa ja Montanassa . Yritysten, jotka toimivat näissä osavaltioissa tai joilla on asiakkaita näissä osavaltioissa, on tarkistettava tietosuojakäytäntönsä varmistaakseen, että ne noudattavat uusia tietosuojalakeja. Helpottaaksemme tätä prosessia, tässä artikkelissa selitämme ensin, mistä hallintapaneelista löydät Yhdysvaltoihin liittyvät tietosuoja-asetukset lakeille, jotka ovat jo tulleet voimaan […]