Uusi, Videot

Webinaari: Googlen suostumustila v2


Webinaari aiheesta ”Google Consent Mode v2” pidettiin 27. helmikuuta 2024.

PDF webinaariin löytyy täältä ladattavaksi .

Seuraavista aiheista keskusteltiin:

  • Google Consent Mode v2:n esittely ja keskeiset näkökohdat:
    • Selkeä esittely Google Consent Mode v2:n käyttöön ja tärkeimmistä faktoista.
  • Googlen uudet vaatimukset yrityksellesi:
    • Mitä uudet Google Consent Mode v2 -vaatimukset tarkoittavat ja miten ne vaikuttavat verkkosivustoosi ja sovellukseesi.
  • Lakisääteisten ja teknisten vaatimusten täytäntöönpano:
    • Yksityiskohtaiset ohjeet lakisääteisten ja teknisten vaatimusten toteuttamiseksi.
    • Google Consent Mode v2:n onnistuneeseen integrointiin vaadittavat vaiheet.

yleiskatsaus

Kaikki puhuvat Google Consent Mode v2:sta. Maaliskuusta 2024 alkaen Google edellyttää, että kaikki verkkosivustot ja sovellukset käyttävät Googlen suostumustilaa v2. Tätä varten on tärkeää, että sinulla on Googlen sertifioima CMP. suostumusmager on jo yksi Googlen sertifioimista CMP:istä.

Mutta mitä tämä oikeastaan ​​tarkoittaa sinulle mainostajana tai verkkosivuston ylläpitäjänä?

Koska monet ovat edelleen epävarmoja ja heillä on kysyttävää Googlen uusista vaatimuksista – kuten siitä, miten ne vaikuttavat yritykseesi tai miten ne toteuttavat lakisääteisiä ja teknisiä vaatimuksia – tavoitteenamme oli selkeyttää tätä webinaaria.


lisää kommentteja

Uusi

Uutiskirje 12/2024

Uudet laajennukset moniin CMS- / kauppajärjestelmiin Viimeisimmän päivityksen myötä olemme uudistaneet eri CMS- ja kauppajärjestelmien laajennukset. Erityisesti pohdimme, kuinka voimme helpottaa asiakkaiden käyttöönottoa laajennuksiin: Esimerkiksi kooditunnusten manuaalisen kopioimisen sijaan voidaan jatkossa valita sopiva CMP ja asetukset suoraan laajennuksesta. Toiseksi laajensimme laajennusten valikoimaa. Evästebannerimme integrointiin tarkoitettujen lisäosien lisäksi tarjoamme nyt myös laajennuksia, jotka helpottavat muiden työkalujemme […]
Barrierefreiheit in Deutschland - consentmanager
Oikein

Digitaalinen saavutettavuus Saksassa: Web-sivustoja ja sovelluksia koskevat vaatimukset

Digitaalinen saavutettavuus on jo otettu käyttöön Saksassa sellaisilla asetuksilla kuin esteetön tietotekniikkaasetus 2.0 (BITV 2.0) ja vammaisten tasa-arvolaki (BGG). Ennen kaikkea liittovaltion viranomaiset velvoitettiin asettamaan verkkosivustonsa ja sovelluksensa kaikkien käyttäjien saataville. Äskettäin käyttöön otetun saavutettavuuden vahvistamista koskevan lain (BFSG) myötä kynnys on asetettu entistä korkeammalle. Euroopan saavutettavuuslain ( EAA ) seuraajana BFSG tuo nämä vaatimukset […]