Uusi, Videot

Webinaari: Googlen suostumustila v2


Webinaari aiheesta ”Google Consent Mode v2” pidettiin 27. helmikuuta 2024.

PDF webinaariin löytyy täältä ladattavaksi .

Seuraavista aiheista keskusteltiin:

  • Google Consent Mode v2:n esittely ja keskeiset näkökohdat:
    • Selkeä esittely Google Consent Mode v2:n käyttöön ja tärkeimmistä faktoista.
  • Googlen uudet vaatimukset yrityksellesi:
    • Mitä uudet Google Consent Mode v2 -vaatimukset tarkoittavat ja miten ne vaikuttavat verkkosivustoosi ja sovellukseesi.
  • Lakisääteisten ja teknisten vaatimusten täytäntöönpano:
    • Yksityiskohtaiset ohjeet lakisääteisten ja teknisten vaatimusten toteuttamiseksi.
    • Google Consent Mode v2:n onnistuneeseen integrointiin vaadittavat vaiheet.

yleiskatsaus

Kaikki puhuvat Google Consent Mode v2:sta. Maaliskuusta 2024 alkaen Google edellyttää, että kaikki verkkosivustot ja sovellukset käyttävät Googlen suostumustilaa v2. Tätä varten on tärkeää, että sinulla on Googlen sertifioima CMP. suostumusmager on jo yksi Googlen sertifioimista CMP:istä.

Mutta mitä tämä oikeastaan ​​tarkoittaa sinulle mainostajana tai verkkosivuston ylläpitäjänä?

Koska monet ovat edelleen epävarmoja ja heillä on kysyttävää Googlen uusista vaatimuksista – kuten siitä, miten ne vaikuttavat yritykseesi tai miten ne toteuttavat lakisääteisiä ja teknisiä vaatimuksia – tavoitteenamme oli selkeyttää tätä webinaaria.


lisää kommentteja

Newsletter consentmanager Juni
Uusi

Uutiskirje 06/2024

Uusi lisäosa: Tietosuojaystävällinen verkkosivustoanalyysi Kesäkuun päivityksen myötä uusi ”Website Analytics” -lisäosa on käytettävissäsi tililläsi. Tässä yhdistämme kaksi osaa, joissa olemme erityisen hyviä: todellinen tietosuoja ja hyvä raportointi. Uuden tietosuojaystävällisen verkkosivustomme etuna on ensisijaisesti tietosuoja ja järjestelmän yksinkertaisuus: Tietosuojaystävällisellä verkkosivustoanalyysillamme haluamme tarjota yksinkertaisen vaihtoehdon monimutkaisille analyysijärjestelmille: ei hienostunutta vierailijaseurantaa, vaan yksinkertainen yleiskatsaus, ilman kiertoteitä ja suoraan […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Uusi

Hollantilainen DSB: Opas evästeiden bannereihin ja tehostettuihin tarkastuksiin

Hollannin tietosuojaviranomainen (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) on julkaissut uuden oppaan , jossa kuvataan parhaita käytäntöjä evästebannerien suunnittelussa ja mitä tulee välttää mahdollisten sakkojen välttämiseksi. Kuten helmikuussa 2024 ilmoitettiin , tietosuojaviranomainen ottaa käyttöön lisää valvontaa varmistaakseen, että verkkosivustot saavat laillisesti suostumuksen seurantaevästeiden ja muiden seurantaohjelmistojen käyttöön. Kriteereitä ovat selkeän tiedon antaminen evästeiden tarkoituksesta, ymmärrettävän kielen käyttäminen ja […]